معرفی تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن در یوتیوب (YouTube)

تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن یوتیوب : YouTube تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل پرش را در تلویزیون‌های متصل به آن معرفی می‌کند.

تبلیغات جدید یوتیوب در تلویزیون‌های متصل به آن، به مدت سی ثانیه غیر قابل پرش خواهند بود. این سرویس بر تغییرات مصرف سرمایه گزاری خواهد کرد و در حال راه اندازی تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن برای تلویزیون‌های متصل است.

قالب تبلیغات جدید با تغییر در الگوهای مصرف بینندگان هماهنگ است. تبلیغ کنندگان یوتیوب اکنون می‌توانند از هوش مصنوعی گوگل برای افزایش تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنند.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی فرآیند تبلیغات

تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن یوتیوب

خلاصه مطالب:

تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن یوتیوب
تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن یوتیوب

یوتیوب تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل پرش را برای تلویزیون‌های متصل (CTV) معرفی می‌کند و دو جایگاه تبلیغاتی متوالی 15 ثانیه‌ای را در یک آگهی با فرم طولانی‌تر ادغام می‌کند.

هماهنگ با میزان مصرف مخاطب

  • قالب محتوای YouTube به طور گسترده‌ای گسترش یافته است؛ از پخش زنده 15 ثانیه‌ای به 15 ساعت.

آخرین گزارش Nielsen Gauge نشان می دهد که بینندگان یوتیوب به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. یوتیوب عنوان شماره 1 پربیننده ترین سرویس استریم تلویزیون در آمریکا را به خود اختصاص داده است و به بیش از 150 میلیون نفر در CTV در ایالات متحده رسیده است.

در پاسخ به الگوهای در حال تکامل مصرف محتوا، YouTube راه‌های جدیدی را برای دسترسی به بینندگان در هر صفحه، ژانر و قالبی معرفی می‌کند.

تبلیغات 30 ثانیه‌‌ای غیر قابل پرش

YouTube در حال معرفی تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن از طریق YouTube Select در CTV است. با اجرای یک تبلیغ منفرد و طولانی‌تر، YouTube معتقد است که می‌تواند با اهداف تبلیغ‌کنندگان هماهنگ‌تر شود و در عین حال داستان‌سرایی غنی‌تر را تسهیل کند.

این تغییر زمانی انجام می‌شود که YouTube Select بیش از 70 درصد از نمایش‌ها را روی صفحه تلویزیون نشان می‌دهد و استفاده از دارایی‌های موجود را برای تبلیغ‌کنندگان در مقابل محتوایی که بیشترین پخش جریانی را دارد آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، YouTube در حال معرفی تجربیات مکث جدید در CTV است. این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که لحظه‌ تعاملی منحصربه‌فردی را داشته باشند که افراد ویدیویی را متوقف می‌کنند و راهی بی‌نقص را برای بینندگان فراهم می‌کند تا درباره برندها بیشتر بیاموزند.

استفاده از هوش مصنوعی گوگل

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی گوگل برای ساده‌سازی تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنند. این فناوری می‌تواند نتایج قابل توجهی ایجاد کند؛ Sony Electronics نمونه آن است. پس از استفاده از هوش مصنوعی Google برای افزودن صدا، افزایش 25 درصدی را در فراخوان تبلیغات تجربه کرد.

کمک هوش مصنوعی گوگل بازده قابل توجهی را برای تبلیغ کنندگان YouTube ایجاد می کند. به عنوان مثال، Hershey شاهد افزایش 65 درصدی در بازگشت سرمایه یوتیوب بود و YouTube Hershey را به شریک رسانه ای شماره 1 در زمینه ROI تبدیل کرد.

این موفقیت توسط Nielsen، TransUnion و Ipsos MMA تکرار شده است، که تأیید می‌کنند به طور متوسط، یوتیوب بازگشت سرمایه بالاتری نسبت به تلویزیون و سایر پلتفرم های ویدیوی آنلاین ارائه می‌دهد.

خلاصه مطلب:

معرفی تبلیغات جدید یوتیوب ، با ترکیب دو تبلیغ 15 ثانیه‌ای در یک شکاف واحد، به تغییر در الگوهای مصرف بینندگان پاسخ می‌دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *