سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت + [بیوگرافی]

هنرمند مانهوا Solo Leveling در 23 جولای به دلیل خونریزی مغزی درگذشت. در این نوشتار به جزئیات این اتفاق ناگوار درباره درگذشت سونگ راک جانگ خواهیم پرداخت.

هنرمند محبوب، سونگ راک جانگ که بیشتر برای مانهوا Solo Leveling شناخته شد، روز شنبه به دلیل مشکلات سلامتی مزمن منجر به خونریزی مغزی درگذشت. مراسم تشییع جنازه این هنرمند به صورت خصوصی توسط دوستان و خانواده وی برگزار شد.

سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت

درگذشت هنرمند معروف، سونگ راک جانگ در سن 37 سالگی

سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت
سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت, مرگ هنرمند مانهوا Solo Leveling, درگذشت سونگ راک جانگ, مرگ سونگ راک جاک, بیماری سونگ راک جانگ

ین پرس، شرکتی که مانهواهای مختلف را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند، ترجمه آگهی ترحیم مرگ هنرمند مانهوا Solo Leveling را که توسط استودیو REDICE نوشته شده بود، منتشر کرد:

در 23 ژوئیه 2022، هنرمند مانهوا Solo Leveling، آقای Sung-rak Jang به دلیل مشکلات سلامتی دار فانی را وداع گفت. به دلیل خواسته او، مراسم تشییع جنازه کوچکی در محل اقامت مادرش با حضور خانواده و دوستان نزدیک برگزار شد. بیماری سونگ راک جانگ مدتها بود که به سلامتی او آسیب می‌رساند و به تازگی بر اثر خونریزی مغزی ناشی از وضعیتش درگذشت.

مرگ سونگ راک جاک یک اتفاق ناگوار برای بسیاری از دوستداران مانهوا و خانواده ایشان بود که باعث شد احساسات بسیاری جریحه‌دار شود. طرفداران این مانهوا تسلیت خود را از طریق فضای مجازی به خانواده ایشان فرستادند.

بیوگرافی سونگ راک جانگ

سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت
سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت, مرگ هنرمند مانهوا Solo Leveling, درگذشت سونگ راک جانگ, مرگ سونگ راک جاک, بیماری سونگ راک جانگ

جانگ که با نام مستعار خود دوبو نیز شناخته می‌شود، در مارس 2018 شروع به طراحی اقتباس مانهوایی از رمان وب اکشن-ماجراجویی Chugong در وب سایت کاکائو کرد. این اثر که نام Solo Leveling را به خود گرفت توانست به یک مانهوا بسیار محبوب تبدیل شود. جانگ همچنین مدیرعامل REDICE بود که در سال 2018 تاسیس شد. یک انیمه اقتباسی از این مانهوا مشهور توسط A-1 Pictures برای اولین بار در سال 2023 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سونگ راک جانگ، هنرمند مانهوا Solo Leveling درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *