صداپیشه انیمه Rent A Girlfriend، آئوی یوکی به کرونا مبتلا شد! + [عکس]

اخبار تازه منتشر شده نشان می‌دهد صداپیشه آئوی یوکی به بیماری کرونا مبتلا شده است. در این نوشتار به جزئیات بیماری آئوی یوکی می‌پردازیم.

وب سایت رسمی آژانس مدیریت استعداد Aoni Production روز جمعه اعلام کرد که آئوی یوکی، صداپیشه انیمه Rent A Girlfriend به کرونا مبتلا شده است. او روز پنجشنبه احساس ناخوشایندی داشت و آزمایش PCR انجام شد که در همان روز نتیجه مثبت داد. یوکی در حال حاضر با توجه به توصیه‌های متخصصان پزشکی در خانه خود قرنطینه می‌شود.

صداپیشه انیمه Rent A Girlfriend، آئوی یوکی به کرونا مبتلا شد!

آئوی یوکی کرونا گرفت

صداپیشه انیمه Rent A Girlfriend، آئوی یوکی به کرونا مبتلا شد!
صداپیشه انیمه Rent A Girlfriend، آئوی یوکی به کرونا مبتلا شد!, بیماری آئوی یوکی, صداپیشه آئوی یوکی, نقش‌های آئوی یوکی

او متاسفانه نمی‌تواند در فستیوال Fate/Grand Order که در ماه اوت برگذار خواهد شد شرکت کند. او قرار بود در طول این رویداد روی صحنه حاضر شود. یوکی در انیمه Fate/Grand Order صداپیشگی شخصیت‌های متعددی از جمله Shuten Dōji/Ibuki Dōji، Okita Sōji، Larva/Tiamat و Jinako Carigiri/Ganesha را بر عهده داشت. یوکی در انیمه Rent-A-Girlfriend که در حال پخش است، شخصیت مامی نانامی را صداپیشگی می‌کند.

یوکی در سال 2003 به عنوان صداپیشه شروع به کار کرد و برای اولین بار در انیمیشن Kurenai در سال 2008 کار خود را آغاز کرد. از دیگر نقش‌های آئوی یوکی می‌توان به تسویو آسوی در My Hero Academia، مادوکا کانام در Puella Magi Madoka Magica، تانیا دگوره‌چاف در Saga of Tanya the Evil، کایو هینازوکی در ERASED و Biwa در The Heike Story اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار صداپیشه انیمه Rent A Girlfriend، آئوی یوکی به کرونا مبتلا شد! سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *