تریلر جدید Lonely Castle in the Mirror منتشر شد! + [عکس و تریلر]

تیزر جدید Lonely Castle in the Mirror به تازگی منتشر شده است.  در این خبر به جزئیات انیمه Lonely Castle in the Mirror می‌پردازیم.

وب سایت رسمی فیلم انیمه Lonely Castle in the Mirror که نوشته Mizuki Tsujimura است، در روز پنجشنبه شروع به پخش یک تریلر تیزر برای این فیلم کرد.

تریلر جدید Lonely Castle in the Mirror منتشر شد!

تیزر جدید انیمه Lonely Castle in the Mirror

تریلر جدید Lonely Castle in the Mirror منتشر شد!
تریلر جدید Lonely Castle in the Mirror منتشر شد!, انیمه Lonely Castle in the Mirror, تیزر جدید Lonely Castle in the Mirror, فیلم انیمه Lonely Castle in the Mirror, تاریخ انتشار Lonely Castle in the Mirror

این تریلر نشان می‌دهد که بازیگر زن آمی تما پس از استماع برای این نقش، شخصیت اصلی Kokoro را صداگذاری می‌کند. تریلر و ویژوال جدید این انیمه همچنین کارمندان بیشتری را برای این فیلم و همچنین تاریخ انتشار Lonely Castle in the Mirror در 23 دسامبر نشان می‌دهد.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، Keiichi Hara این فیلم را در استودیو A-1 Pictures کارگردانی می‌کند. میهو ماروو که فیلمنامه Hokusai Hara و Wonderland نوشته است، در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمه می‌باشد.

پس از تجربیات وحشتناک در زمان حضور در دانشگاه، Kokoro جوان اکنون از اضطراب اجتماعی رنج می‌برد که او را مجبور کرده است از مدرسه خارج شود و خود را از دیگران جدا کند. به طور روزانه، او در اتاق خود می‌ماند و به خاطر ناامیدی که به والدین خود تحمیل می‌کند، احساس گناه دارد.

با این حال‌، در یک روز عادی، این دختر جوان متوجه می‌شود که آینه اتاق او ناگهان شروع به درخشش می‌کند. با نزدیک شدن به آینه برای مشاهده آن، او ناگهان توسط یک زن جوان مرموز که ماسک گرگ پوشیده است، به داخل آن کشیده می‌شود.

تریلر Lonely Castle in the Mirror

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید Lonely Castle in the Mirror منتشر شد! سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *