تریلر جدید Tatami Time Machine Blues منتشر شد + [تاریخ انتشار و تریلر]

وب سایت رسمی انیمه Tatami Time Machine Blues از تریلر جدیدی را رونمایی کرد. در ادامه به جزئیات تریلر Tatami Time Machine Blues خواهیم پرداخت.

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی رمان Tatami Time Machine Blues روز چهارشنبه از تریلر و تصویری رونمایی کرد. تاریخ انتشار Tatami Time Machine Blues نیز بصورت رسمی اعلام شده است.

تریلر جدید Tatami Time Machine Blues منتشر شد

تریلر انیمه Tatami Time Machine Blues همراه با تاریخ انتشار آن

تریلر جدید Tatami Time Machine Blues منتشر شد
تریلر جدید Tatami Time Machine Blues منتشر شد, تریلر Tatami Time Machine Blues, انیمه Tatami Time Machine Blues, تاریخ انتشار Tatami Time Machine Blues

این وب سایت همچنین اعلام کرد که نسخه فیلم انیمه در سینماها در Shinjuku Wald 9 در تاریخ 12 اوت قبل از اولین نمایش آن در 30 سپتامبر و اولین انیمه تلویزیونی در 14 سپتامبر به نمایش در خواهد آمد. برخی از بازیگران این انیمه، از جمله شینتارو آسانوما، هیرویوکی یوشینو و شینگو ناتسومه در پیش نمایش انیمه Tatami Time Machine Blues حضور خواهند داشت.

این انیمه در روز 14 سپتامبر ساعت 16:00 بعد از ظهر در دیزنی+ در ژاپن پخش خواهد شد. این انیمه به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه و در مجموع پنج قسمت پخش می‌شود.

قسمت ششم آن در 12 اکتبر پخش خواهد شد و داستانی اصلی را که در رمان وجود ندارد نمایش می‌دهد. این انیمه انحصاری برای دیزنی+ خواهد بود و دارای تصاویری است که در نسخه فیلم انیمه نخواهد بود.

تریلر انیمه Tatami Time Machine Blues

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید Tatami Time Machine Blues منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *