مانگا ترسناک Dark Gathering بزودی انیمه تلویزیونی دریافت می کند + [تاریخ انتشار]

ناشر Shueisha یک وب سایت رسمی برای اقتباس انیمه تلویزیونی مانگای Dark Gathering باز کرد. در این نوشتار به جزئیات انیمه تلوزیونی Dark Gathering می‌پردازیم.

Shueisha روز سه‌شنبه اعلام کرد که مانگای Dark Gathering که توسط کنیچی کوندو نوشته شده است یک انیمه اقتباسی تلویزیونی دریافت خواهد کرد. این ناشر همچنین خبر داد که تاریخ انتشار انیمه Dark Gathering در سال 2023 خواهد بود.

مانگا ترسناک Dark Gathering بزودی انیمه تلویزیونی دریافت می کند

هیجان طرفداران مانگا Dark Gathering برای انیمه جدید آن

مانگا ترسناک Dark Gathering بزودی انیمه تلویزیونی دریافت می کند
مانگا ترسناک Dark Gathering بزودی انیمه تلویزیونی دریافت می کند, انیمه تلوزیونی Dark Gathering, تاریخ انتشار انیمه Dark Gathering, کارگردان انیمه Dark Gathering

کارگردان انیمه Dark Gathering هیروشی ایکهاتا می‌باشد و او این انیمه را در استودیو OLM کارگردانی می‌کند. انتظار می‌رود در آینده جزئیات بیشتری در مورد صداگذاران و کارمندان این انیمه ارائه شود.

کوندو سریال‌سازی این مانگای ترسناک محبوب را در مارس 2019 در مجله Jump SQ آغاز کرد. جلد نهم آن در 4 مارس امسال منتشر شد و جلد دهم آن نیز در 4 آگوست منتشر خواهد شد. تمرکز این مانگا روی کیتارو جنتوگا است که توانایی تبدیل شدن به یک روح‌گیر را دارد.

در دبیرستان، او شخص دیگری را در یک حادثه تسخیر روح درگیر کرد و بیش از دو سال می‌باشد که در زندان بوده است. او دوباره خود را به عنوان یک معلم خصوصی به جامعه معرفی می‌کند و با دختری نابغه به نام یایو هوزوکی آشنا می‌شود. یایو فوراً می‌تواند بگوید که کیتارو به عنوان یک روح‌گیر مهارت دارد و او را دعوت می‌کند تا با او به یک مکان خالی از سکنه برود. آن دو سپس سفر خود را با گرفتن ارواح شیطانی آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مانگا ترسناک Dark Gathering بزودی انیمه تلویزیونی دریافت می کند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *