فیلم لایو اکشن Tokyo Revengers در حال ساخت یک دنباله است + [تریلر]

یک تریلر غافلگیر‌کننده نشان می‌دهد لایو اکشن Tokyo Revengers یک دنباله خواهد گرفت. در این نوشتار به جزئیات تریلر Tokyo revengers می‌پردازیم.

اخیراً تریلری برای دنباله فیلم لایو اکشن اقتباسی Tokyo Revengers منتشر شده است. این تریلر نشان می‌دهد که تاریخ انتشار لایو اکشن Tokyo Revengers در سال 2023 خواهد بود.

فیلم لایو اکشن Tokyo Revengers در حال ساخت یک دنباله است

تریلر جدید لایو اکشن Tokyo Revengers

فیلم لایو اکشن Tokyo Revengers در حال ساخت یک دنباله است
فیلم لایو اکشن Tokyo Revengers در حال ساخت یک دنباله است, لایو اکشن Tokyo Revengers, تریلر Tokyo revengers, تاریخ انتشار لایو اکشن Tokyo Revengers, انتقام جویان توکیو, Tokyo Revengers 2

Tokyo Revengers یکی از فرنچایزهای متعدد انیمه‌ای است که جهشی به سمت لایو اکشن ایجاد کرد. با ورود اولین فیلم در سال 2021، به نظر می‌رسد که حماسه سفر در زمان برای یک دنباله در سال آینده باز خواهد گشت. خوشبختانه برای طرفداران این فرنچایز انیمه، داستان‌های زیادی برای اقتباس باقی مانده است. انتقام جویان توکیو در کنار اعلام دنباله، تریلر جدیدی از فیلم آینده که در سال 2023 منتشر می‌شود نیز منتشر کرده است.

داستان تاکمیچی هانگکی برای اولین بار در سال 2017 به عنوان یک سریال مانگا توسط خالق کن واکوی، منتشر شد. این داستان به دنبال یک مرد جوان بی‌هدف است که برای نجات عشق سابق زندگی خود از خشونت‌های باندی، به دوران دبیرستان خود بازگردانده شد.

تریلر لایو اکشن Tokyo Revengers

برادران وارنر ژاپن اعلامیه جدیدی مبنی بر اینکه Tokyo Revengers 2 سال آینده در سینماهای ژاپن در راه است منتشر کرد و داستان حماسی سفر در زمان را گسترش داد:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم لایو اکشن Tokyo Revengers در حال ساخت یک دنباله است سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *