بازیگران انیمه Chained Soldier مشخص شد! + [تریلر]

به تازگی انیمه Chained Soldier بازیگران خود را مشخص کرده است. در این نوشتار به جزئیات خبر بازیگران Chained Soldier می‌پردازیم.

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی اقتباسی مانگای Chained Soldier یا Mato Seihei no Slave کارمندان، طراحی شخصیت‌ها و اولین نمایش در سال 2023 را نشان داد.

بازیگران انیمه Chained Soldier مشخص شد!

پیش نمایش انیمه Chained Soldier در سال 2023

بازیگران انیمه Chained Soldier مشخص شد!
بازیگران انیمه Chained Soldier مشخص شد!, انیمه Chained Soldier, بازیگران Chained Soldier, تاریخ انتشار انیمه Chained Soldier

بازیگران انیمه Chained Soldier:

  • یومه میاموتو در نقش هیماری هیگاشی
  • ماری هینو در نقش شوشو سوراگا
  • هینا تاچیبانا در نقش نی اوکاوامورا
  • مایا اوچیدا در نقش تنکا ایزومو، رئیس تیم ششم
  • ننه هیدا در نقش یاچیهو آزوما، خواهر هیماری و افسر اجرایی تیم ششم
  • رینا اوئدا در نقش ساهارا واکاسا، عضو بی‌خیال تیم ششم

جونجی نیشیمورا مدیر کل انیمه است. گورو کوجی کارگردانی این انیمه را در استودیو Seven Arcs انجام می‌دهد. یاسوهیرو ناکانیشی آهنگسازی این انیمه را بر عهده دارد. ریوتا کانو و آکیرا کیندایچی در حال نوشتن فیلمنامه آن هستند. هیرویوکی یوشی در حال طراحی شخصیت‌ها می‌باشد. کائورو نیشیمورا مسئول طراحی رنگ است.

این انیمه اقتباسی از مانگای اکشن فانتزی تاکاهیرو و یوهی تاکمورا است. پخش مانگا در مجله اینترنتی Shounen Jump در ژانویه 2019 آغاز شد. Shueisha جلد دهم این مانگا را در 2 می منتشر کرد. انتظار می‌رود تاریخ انتشار انیمه Chained Soldier در سال 2023 باشد.

تریلر انیمه Chained Soldier

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران انیمه Chained Soldier مشخص شد! سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *