قسمت های بعدی وان پیس درباره فیلم One Piece: Red خواهد بود + [عکس]

اخبار تازه منتشر شده نشان می‌دهد قسمت‌های بعدی انیمه وان پیس درباره فیلم One Piece: Red خواهد بود. با ما بمانید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

انیمه One Piece در حال حاضر داستان جنگ وانو را روایت می‌کند و طرفداران منتظر ورود لوفی در Gear Fifth هستند. One Piece: Red قرار است در اوت امسال در ژاپن اکران شود و اکران آن در آمریکای شمالی برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. به نظر می‌رسد این مجموعه انیمه مسیری انحرافی برای کشف سال‌های اولیه Monkey D. Luffy و Uta خواهد رفت.

قسمت های بعدی وان پیس درباره فیلم One Piece: Red خواهد بود

نمایش گذشته لوفی برای فیلم جدید وان پیس

قسمت های بعدی وان پیس درباره فیلم One Piece: Red خواهد بود
قسمت های بعدی وان پیس درباره فیلم One Piece: Red خواهد بود, انیمه One Piece, انیمه وان پیس, فیلم One Piece: Red, تاریخ اکران One Piece: Red

در حالی که ما این فرصت را داشتیم که به لطف موزیک ویدیوهایی که برای One Piece: Red منتشر شده است شاهد اجرای برخی آهنگ‌های اوتا باشیم، هنوز اسرار زیادی در مورد نقشی که دختر شانکس در این فیلم خواهد داشت وجود دارد. این واقعیت که لوفی و یوتا در دوران کودکی خود با یکدیگر تعامل داشتند، لایه کاملاً جدیدی به رابطه بین این دو می‌افزاید و مطمئناً وقتی نوبت به پانزدهمین فیلم این انیمه می‌رسد، سؤالات بیشتری ایجاد خواهد شد.

قسمت‌های 1029 تا 1031 قرار است بر روی رابطه بین لوفی و یوتا به‌عنوان مقدمه One Piece: Red تمرکز کنند. عناوین قسمت‌های آینده به این صورت است:

  • قسمت 1029 : دختر مو قرمز!
  • قسمت 1030: وعده یک عصر جدید! لوفی و یوتا!
  • قسمت 1031 : افسانه مو قرمز!

تاریخ اکران One Piece: Red هنوز مشخص نشده است، اگرچه Crunchyroll و Toei Animation فاش کرده‌اند که این فیلم پاییز امسال به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قسمت های بعدی وان پیس درباره فیلم One Piece: Red خواهد بود سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *