رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up یک انیمه خواهد گرفت + [عکس]

امروز مشخص شد رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up یک انیمه خواهد گرفت. در این نوشتار به جزئیات انیمه Can a Boy-Girl Friendship Hold Up می‌پردازیم.

Kadokawa روز چهارشنبه اعلام کرد که رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up? (No, it Can’t!!)  یک انیمه در دست ساخت دارد. در این اطلاعیه فرمتی برای انیمه مشخص نشده است. PARUM تصویر زیر را برای جشن گرفتن اعلام انیمه ترسیم کرد. تاریخ انتشار انیمه Can a Boy-Girl Friendship Hold Up هنوز مشخص نشده است.

رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up یک انیمه خواهد گرفت

همراه با عکس

رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up یک انیمه خواهد گرفت
رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up یک انیمه خواهد گرفت, Can a Boy-Girl Friendship Hold Up? (No, it Can’t!!), رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up, انیمه Can a Boy-Girl Friendship Hold Up, تاریخ انتشار انیمه Can a Boy-Girl Friendship Hold Up

این رمان کمدی عاشقانه بر رابطه بین هیماری اینوزوکا و یو ناتسومه متمرکز است که در دوران راهنمایی قسم خورده بودند که برای همیشه با هم دوست باشند. آنها حتی تا دبیرستان هم با شادی وقت خود را می‌گذرانند. اما هنگامی که اولین عشق یو در زندگی او ظاهر می‌شود، روابط آنها آرام آرام آشفته‌تر شد و رابطه هیماری و یو کم کم به چیز دیگری تبدیل می‌شود.

Nanana این مجموعه رمان را با اولین جلد خود در ژانویه 2021 با نقاشی PARUM راه اندازی کرد. کادوکاوا پنجمین جلد رمان را چهارشنبه منتشر کرد. کاملی در اوت 2021 یک اقتباس مانگا را در مجله ماهانه کمیک کادوکاوا دنگکی دایو راه اندازی کرد. کادوکاوا جلد اول مانگا را در 9 مه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رمان Can a Boy-Girl Friendship Hold Up یک انیمه خواهد گرفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *