مانگا Delicious in Dungeon یک انیمه تلویزیونی دریافت خواهد کرد + [عکس]

استودیو تریگر اعلام کرده است مانگا Delicious in Dungeon یک انیمه خواهد گرفت. در این نوشتار به جزئیات انیمه Delicious in Dungeon می‌پردازیم.

مانگای Delicious in Dungeon (Dungeon Meshi) اثر Ryōko Kui در حال ساخت یک انیمیشن تلویزیونی توسط Studio Trigger است. یک وب سایت رسمی و حساب توییتر برای این انیمه در روز چهارشنبه باز شد. استودیو تریگر از تصویری جدید برای معرفی این انیمه رونمایی کرد.

مانگا Delicious in Dungeon یک انیمه تلویزیونی دریافت خواهد کرد

انیمه جدید مانگا Delicious in Dungeon

مانگا Delicious in Dungeon یک انیمه تلویزیونی دریافت خواهد کرد
مانگا Delicious in Dungeon یک انیمه تلویزیونی دریافت خواهد کرد, مانگا Delicious in Dungeon, انیمه Delicious in Dungeon

ین پرس مجوز مانگا را صادر کرد و داستان این مانگا را اینگونه شرح می‌دهد:

وقتی از ماجراجویی‌های سیاه چال و مانگای غذایی عبور می‌کنید، چه چیزی به دست می‌آورید؟ شما خوشمزگی(Delicious) را در سیاه چال (Dungeon) دریافت می‌کنید، جایی که ما گروه ماجراجوی خود را می‌یابیم که مأموریتی برای نجات عضو تیم گم‌شده‌شان دارند و در عین حال می‌دانیم چگونه با غذاهایی که سیاه‌چال فراهم می‌کند زنده بمانند. زمانی که لایوس ماجراجوی جوان و شرکتش توسط یک اژدها در اعماق سیاه‌چال مورد حمله قرار می‌گیرند، تمام پول و آذوقه خود را از دست می‌دهند.

کوی این مانگا را در مجله کادوکاوا هارتا در فوریه 2014 راه اندازی کرد و کادوکاوا دوازدهمین جلد گردآوری شده مانگا را در روز چهارشنبه منتشر کرد. جلد یازدهم در سپتامبر 2021 نشان داد که این مجموعه در حال رسیدن به اوج خود است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مانگا Delicious in Dungeon یک انیمه تلویزیونی دریافت خواهد کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *