تریلر انیمه My Life as Inukai-san’s Dog منتشر شد + [تاریخ انتشار]

تریلر انیمه My Life as Inukai-san’s Dog به تازگی منتشر شد. در این نوشتار به جزئیات این تریلر و تاریخ انتشار انیمه My Life as Inukai-san’s Dog می‌پردازیم.

وب سایت رسمی انیمه تلویزیونی My Life As Inukai-san’s Dog ، اقتباس مانگای Gosei Furukawa، اولین ویدیوی تبلیغاتی خود را در چهارشنبه منتشر کرد. بازیگران اصلی، کارکنان و تاریخ انتشار این انیمه نیز مشخص شده است. این انیمه در ژانویه 2023 اکران خواهد شد.

تریلر انیمه My Life as Inukai-san’s Dog منتشر شد

همراه با تاریخ انتشار

تریلر انیمه My Life as Inukai-san's Dog منتشر شد
تریلر انیمه My Life as Inukai-san’s Dog منتشر شد, مانگا My Life as Inukai-san’s Dog, انیمه تلویزیونی My Life As Inukai-san’s Dog, تاریخ انتشار انیمه My Life as Inukai-san’s Dog

بازیگران اصلی شامل:

  • شویچیرو اومدا در نقش سگ پوچیتا
  • سایا آیزاوا در نقش کارن اینوکای
  • مایو ساگارا در نقش مایک نکوتانی
  • یوری کوزاکای در نقش اوساگی سوکیشیرو

Takashi Andō کارگردانی این سریال را در Quad بر عهده دارد. هیساشی سایتو کارگردان بصری است. کازواکی موریتا طراح شخصیت و کارگردان انیمیشن می‌باشد. Tatsuya Kikuchi در حال ساخت موسیقی است. Kohei Yoshida کارگردان صدا می‌باشد.

Furukawa مانگا My Life as Inukai-san’s Dog را در مجله Kodansha’s Shōnen Magazine R در سال 2020 راه اندازی کرد. این مانگا همچنین در وب سایت Magazine Pocket منتشر می‌شود. جلد پنجم مانگا در 17 مارس ارسال شد. این مانگا در 17 مارس در Magazine Pocket متوقف شد و در عوض در وب‌سایت‌های Suiyōbi no Sirius و YanMaga علاوه بر Shōnen Magazine R اجرا شد.

مانگای My Life as Inukai-san’s Dog بر روی قهرمانی متمرکز است که ناگهان یک روز از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که به سگ خانگی همکلاسی باحال و زیبایش کارن اینوکای تبدیل شده است. در حالی که کارن در مدرسه خونسرد و بی‌بیان است، در خانه به سگ خانگی‌اش دلبستگی زیادی دارد.

تریلر My Life as Inukai-san’s Dog

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر انیمه My Life as Inukai-san’s Dog منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تریلر انیمه My Life as Inukai-san’s Dog منتشر شد + [تاریخ انتشار]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *