بدترین قسمت های فیلر در انیمه از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار در رابطه با ناامید کننده ترین قسمت های فیلر در انیمه صحبت خواهیم کرد. پس با فیگار همراه باشید تا با بدترین قسمت های فیلر در انیمه آشنا شوید.

انیمه‌هایی مانند ناروتو و بلیچ به داشتن قسمت‌های فیلر معروف هستند. متأسفانه، اپیزودهای فیلر زیادی وجود دارد که طرفداران با کمال میل از آن صرف نظر می‌کنند.

بدترین قسمت های فیلر در انیمه

معرفی بدترین قسمت های فیلر در انیمه

شما می‌توانید فهرست ده تا از بدترین قسمت های فیلر در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
بدنام ترین قسمت های فیلر در انیمه

انیمه در تطبیق مواد اولیه خود بهترین است، حتی تا آنجایی که پنل‌ها را دقیقاً همانطور که در مانگا نشان می‌دهند تطبیق می‌دهد. با این حال، این همیشه آسان نیست، یک تاکتیک شناخته شده توسط سازندگان انیمه، تولید قسمت‌های فیلر برای جلوگیری از رسیدن انیمه به مانگا است. هنرمندان مانگا دقیق، فوق‌العاده و با استعداد هستند، بنابراین ایجاد پنل‌های مانگا خیره‌کننده زمان زیادی می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های دیزنی تاریخ سینما + [2023]

Allied Mothers Force

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
کم طرفدار ترین قسمت های فیلر در انیمه

بدترین قسمت چهارمین آرک جنگی شینوبی در ناروتو شیپودن، فیلری است که در سراسر آن پخش شده است. به خصوص قسمت 281 که بر انجمن مادران متفقین تمرکز دارد بسیار بد است.

نه تنها داستان مضحک است، بلکه ایده مبارزه مادران با مهاجمان با قابلمه و ماهیتابه به طرز باورنکردنی جنسیتی است. این قسمت به جای تجلیل از شخصیت‌های مادر، آن‌ها را تحقیر می‌کند. ایده حمله به دهکده در حالی که شینوبی‌ها دور هستند جالب است، اما نمی‌توان این قسمت را جدی گرفت.

بیشتر بخوانید:

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو

Goat Island

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
One Piece

One Piece بیش از هزار قسمت دارد. اکثر قسمت های فیلر قابل تحمل هستند، اما این مورد برای قسمت 136 در جزیره بز صدق نمی‌کند. پس از آرک آراباستا، کلاه‌ حصیری‌ها به جزیره بز سفر می‌کنند و خود را در حال کمک به پیرمردی می‌بینند که در آنجا سرگردان شده است. این اپیزود در مقایسه با آرک قبل از آن خسته‌کننده‌تر است، بدون اینکه شخصیتی برای کلاه‌ حصیری‌ها ساخته شود. از آنجایی که خیلی بی‌حادث است، اکثر طرفداران به طور کامل از رویدادهای جزیره بز چشم پوشی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کاراکترهای انیمه One Piece

Bount Invasion

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Bleach

وقتی طرفداران بدترین قسمت‌های فیلر انیمه را مقایسه می‌کنند، بونت آرک (the Bount Arc) از بلیچ تضمین می‌شود. بلیچ یک انیمه فوق العاده است. محبوبیت آن به نجات Shonen Jump در اوایل دهه 2000 کمک کرد.

با این حال، بونت آرک باعث می‌شود که بلیچ تقریبا غیر قابل تماشا باشد. شخصیت‌های شرور جالب نیستند و قدرت‌های آن‌ها با مجموعه‌ی بلیچ به‌طور کلی جور در نمی‌آید. بونت آرک اگر اینقدر طولانی نمی‌شد بد نبود، به همین دلیل طرفداران ترجیح می‌دهند وانمود کنند که این قسمت‌ها وجود ندارند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه قدرت شخصیت های بلیچ و شیطان کش

The True Villain, Once Again

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Fairy Tail

Fairy Tail معایب خود را دارد، اما بسیاری از طرفداران انیمه آن را دوست دارند. یکی از بزرگ‌ترین انتقادهایی که طرفداران دارند، فیلرهای غیرجالب است، به‌خصوص وقتی صحبت از قسمت‌هایی با گروه جیگل بات باشد. گروه جیگل بات گروهی از دزدان با قنداق‌های غول پیکر و قدرت‌های مبتنی بر هیچی هستند.

به اندازه کافی بد است که آن‌ها در یک قسمت ظاهر می‌شوند، اما این گروه مسخره در بیش از یک قسمت ظاهر می‌شود و همچنین قسمت 136 بدترین است. جوک‌های جانک به سرعت قدیمی می‌شوند و زمانی که وندی و ارزا کتانی گروه را می‌پوشند عجیب است تا خنده دار. حتی وندی اذعان می‌کند که برخورد با دزدها اتلاف وقت است، که نشان می‌دهد این قسمت پرکننده چقدر بی‌معنی است.

Nadia’s Lover

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Nadia Secret of Blue Water

نادیا راز آب آبی (Nadia Secret of Blue Water) یک سریال دست کم گرفته شده است که تقریباً توسط فیلر آن خراب شده است. این فیلم بر اساس رمان “بیست هزار لیگ زیر دریا” ساخته شده است و دختری به نام نادیا را دنبال می‌کند که از جهان در برابر یک آتلانتیس به نام گارگویل محافظت می‌کند.

چندین قسمت پرکننده وجود دارد، اما طرفداران مطمئن هستند که با قسمت‌های 32-34 اختلاف زیادی دارند. این اپیزودها وقتی نادیا به ژان برای یک غریبه خیانت می‌کند، رشد شخصیت را خراب می‌کند. بیشتر فیلرهای انیمه به خاطر خسته‌کننده بودن آن‌‌ها طرفدار‌ان آن از آن‌ها متنفر می‌شوند ، اما پرکننده این انیمه در واقع شخصیت‌ها را خراب می‌کند.

Usagi’s Panic: Rei’s First Date

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Sailor Moon

ماه ملوان (Sailor Moon) بیشتر به خاطر رابطه عاشقانه بین اوساگی (Usagi) و مامورو (Mamoru) شناخته شده است، بنابراین عجیب است که در یک قسمت فیلر، ری (Rei) یا ملوان مرکوری (Sailor Mercury) با مامورو قرار ملاقات بگذارد. با این حال، این تنها چیزی نیست که این قسمت در مورد آن است. در حالی که اوساگی ری را در قرار ملاقات خود دنبال می‌کند، باید با حریفی که توسط نفریت کنترل می‌شود مبارزه کند.

با این همه اتفاق، این قسمت بیش از حد آشفته است. تاریخ ری حل نشده است و مبارزه با نفریت خیلی سریع به پایان می‌رسد. در مقایسه با سایر قسمت‌های ماه ملوان، این یکی از خسته‌‌ کننده‌ترین قسمت‌ها است.

End of Wanderings

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Rurouni Kenshin

رورونی کنشین (Rurouni Kenshin) در اواخر امسال نسخه بازسازی شده را دریافت می‌کند، اما طرفداران هنوز خاطرات خوبی از سریال اصلی دارند. حتی اگر نسخه اصلی مورد تحسین قرار گیرد، حتی اگر نسخه اصلی مورد تحسین قرار گیرد، طرفداران می‌توانند موافقت کنند که بازسازی آن تضمین شده است، به خصوص به دلیل نحوه پایان رورونی کنشین.

قسمت آخر Ending of Wanderings پرکننده و ناامیدکننده است. این اپیزود یک نمایش کلیپ است که دارای تصاویر ثابت است و این تصویر را ایجاد می‌کند که استودیو هنگام ساخت اپیزود پولش تمام شده است. این یک پایان ضعیف برای چنین سریال خارق العاده‌ای است، که سزاوار ارسال بسیار بهتری برای شخصیت‌هایش بود.

Trouble On Arlia

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
DBZ

سری اصلی Dragon Ball Z به دلیل سرعت کم و پرکننده آن شناخته شده است. این به ویژه برای قسمت 11 صادق است، که یک انحراف عجیب است که نیازی به وجود ندارد. هنگام سفر به زمین، گیاه و ناپا در یک سیاره حشره توقف می‌کنند.

وجتا (Vegeta) و ناپا (Nappa) در آرلیا (Arlia) توقف می‌کنند زیرا معتقدند این سیاره ارزش زیادی دارد، اما آن‌ها سیاره را نابود می‌کنند و کل قسمت را بی‌معنی می‌کنند. از آنجایی که وجتا و ناپا بسیار قوی‌تر از آرلیایی ها هستند، مبارزاتی که دارند هم چیز جالبی  نیستند، بنابراین رد کردن این قسمت برای طرفداران آسان است

Remembrances

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Legend of Korra

افسانه کورا (The Legend of Korra) یک سریال از هم گسیخته است که از دخالت در پشت صحنه رنج می‌برد. این به خصوص برای قسمت 47 که یک کلیپ نمایش پر از فلش بک است صادق است. با توجه به اینکه فصل آخر چقدر کوتاه است، منطقی نیست که یک قسمت به فیلر اختصاص داده شود، در حالی که می‌توان از آن برای توسعه شخصیت استفاده کرد.

با این حال، سازندگان سریال مجبور شدند یک قسمت فیلر بسازند تا مجبور نباشند نیمی از کارکنان خود را اخراج کنند. قابل درک است که چرا اپیزود فیلر وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که طرفداران در مورد آن کمتر تلخ کام هستند.

Village In Distress

بدترین قسمت های فیلر در انیمه
Boruto

طرفدارانی که امیدوار بودند بوروتو دنباله‌روی خوبی برای ناروتو باشد، از مقدار فیلر ناامید شدند. بوروتو فایل‌های بیشتری نسبت به قسمت‌های کانون دارد، که باورش سخت است. بدترین قسمت فیلر قسمت 69 است که دوستان بوروتو را دنبال می‌کند که در حال نگهبانی از بازیگران در حال فیلمبرداری یک برنامه تلویزیونی هستند.

این اپیزود سعی می‌کند به موضوع تبعیض بر اساس وزن رسیدگی کند، اما کارش را ضعیف انجام می‌دهد. چوچو به جای اینکه خود واقعی خود را بپذیرد، اپیزود را در قالب لاغر خود می‌گذراند و در پایان چشم‌اندازی جدید به دست نمی‌آورد. رشد شخصیت او ثابت می‌ماند، و او به جای اینکه جالب باشد، آزار دهنده است.

در نتیجه، برخی از سازندگان انیمه احساس می‌کنند که چاره‌ای جز ارائه محتوایی برای راضی نگه داشتن طرفداران ندارند. اگرچه اکثر انیمه‌ها قسمت‌های فیلر دارند، اما همیشه بهترین نیستند. اکثر طرفداران می‌توانند حداقل یک قسمت فیلر خوب را نام ببرند، اما در بیشتر مواقع، فیلر در برخی از قسمت‌ها بسیار بدتر از بقیه است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدترین قسمت های فیلر در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *