بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی غریب ؛ ویژه اکران نوروز 1402

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی غریب که قرار است در نوروز 1402 اکران شود، در ادامه بخوانید. کارگردانی فیلم برعهده محمدحسین لطیفی بوده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم غریب

بابک حمیدیان پس از فیلم «روز بلوا» محصول سال ۹۸ و پس از ۲ سال غیبت در سینما، جلوی دوربین «غریب» رفته و نقش شهید بروجردی را ایفا کرده است. این بازیگر که چهره گریم‌پذیری دارد و تا به حال در نقش‌های مختلف با گریم‌های گوناگون دیده شده، در فیلم جدید لطیفی نیز با چهره جدیدی ظاهر شده است.

بابک حمیدیان پیش از «غریب» هم تجربه بازی در آثار دفاع مقدسی را داشته و در فیلم‌هایی مانند «مزرعه پدری» ساخته رسول ملاقلی‌پور، «طبل بزرگ زیر پای چپ» اثر کاظم معصومی، «چ» کاری از ابراهیم حاتمی‌کیا، «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر بازی کرده است.

خلاصه داستان فیلم غریب

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی غریب

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی غریب

فیلم غریب ساخته محمدحسین لطیفی محصول سازمان سینمایی اوج است. حامد عنقا که پیش از این تجربه تهیه‌کنندگی سریال آقازاده با سرمایه سازمان اوج را داشته است این بار به سراغ تهیه‌کنندگی اثری رفته است که بخشی از خاطرات دفاع مقدس را در قالب زندگی شهید بروجردی به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

اسامی فیلم‌های اکران نوروز 1402

ساعت پخش و تکرار سریال‌های ماه رمضان 1402

بابک حمیدیان

بازیگران فیلم سینمایی غریب
بازیگران فیلم سینمایی غریب

بابک حمیدیان (زادۀ ۱۳۵۹ در تهران)، بازیگر سینما و تئاتر ایران است. وی فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم قدمگاه شروع کرده‌است. حمیدیان فارغ‌التحصیل رشتۀ نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مهران احمدی

بازیگران فیلم سینمایی غریب
بیوگرافی بازیگران فیلم غریب

مهران احمدی (زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت.

او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد.

پردیس پورعابدینی

بازیگران فیلم سینمایی غریب
بازیگران فیلم سینمایی غریب

پردیس پورعابدینی (زادهٔ ۲۲ فروردین ۱۳۷۹) بازیگر اهل ایران است. او در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم غریب برندهٔ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

سالگی با دیدن فیلم «هامون» عاشق بازیگری شدم، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند

رحیم نوروزی

بازیگران فیلم سینمایی غریب
بیوگرافی بازیگران فیلم غریب

رحیم نوروزی (زادهٔ ۱۳۴۶ در رشت)، بازیگر سینما و تلویزیون است. نخستین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید.

سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلم‌های بسیاری از جمله تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن) بازی کرد.

نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *