خلاصه داستان فیلم غریب ؛ ویژه اکران نوروز 1402

غریب یکی از فیلم های ویژه اکران نوروز 1402 به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا است. خلاصه داستان فیلم غریب را در ادامه بخوانید.

خلاصه داستان فیلم غریب

غریب درباره محمد بروجردی می‌باشد که در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد. این فیلم سبک زندگی و شیوه فرماندهی محمد بروجردی که تلاش او برای ایجاد اتحاد در غرب کشور ایران است را روایت می‌کند. بابک حمیدیان، پردیس پورعابدینی، هژیرسام احمدی، رحیم نوروزی، حسام محمودی، مهران احمدی و فرهاد قائمیان از بازیگران این فیلم هستند.

محمدحسین لطیفی تا به حال در کنار سریال‌هایی که تولید کرده، فیلم‌های مختلفی را نیز در سینما ساخته اما هنوز که هنوز است محبوب‌ترین و بهترین اثر او در سینما «روز سوم» محصول سال ۸۵ است. این فیلم آخرین روزهای مقاومت مردم خرمشهر در سال ۵۹ را به تصویر می‌کشید و جزو آثار به یاد ماندنی ژانر دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی غریب

اسامی فیلم‌های اکران نوروز 1402

ساعت پخش و تکرار سریال‌های ماه رمضان 1402

موضوع فیلم سینمایی غریب

موضوع فیلم سینمایی غریب
موضوع فیلم سینمایی غریب

غریب شمایلی است از وقایع کردستان در سال‌های ۵۸ و ۵۹؛ که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شد. فیلم غریب برشی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را در منطقه غرب به تصویر می‌کشد و حامد عنقا فیلمنامه آن را با استفاده از کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» اثر نصرت‌الله محمودزاده نوشته است.

برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی سال 1402 + [زمان پخش و تکرار]

غریب بازگشت محمدحسین لطیفی به سینمای دفاع مقدس را رقم خواهد زد و بابک حمیدیان بازیگر نقش شهید بروجردی نیز به واسطه این فیلم، بار دیگر بازی در نقش یک شهید را تجربه می‌کند.

  • بازیگران:
    • بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، هژیرسام احمدی، حسام محمودی، سامیه لک
  • کارگردان:
    • محمدحسین لطیفی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *