بیوگرافی مونبین آسترو خواننده کره جنوبی [+عکس]

مونبین خواننده اهل کره جنوبی بود که اخیرا خبر شوکه کننده مرگ او به انتشار رسید و به همین دلیل در این مطلب به بیوگرافی مونبین آسترو خواهیم پرداخت.

به تازگی خبر فوت تاسف‌بار مونبین، خواننده کره جنوبی به انتشار رسید و در پی آن زندگینامه مونبین و مونبین و بیوگرافی او بسیار مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است. در ادامه و در بیوگرافی مونبین خواننده گروه آسترو اطلاعات بیشتری از زندگی و مرگ او خواهیم دانست.

بیوگرافی مونبین آسترو

بیوگرافی مونبین آسترو
زندگینامه مونبین

مون بین(Moon Bin) خواننده گروه پسرانه آسترو(Astro) زیر نظر فنتجیو(Fantagio) بود. جسد مون بین شامگاه 19 آوریل 2023 در خانه‌اش در منطقه گانگنام سئول پیدا شد و خانواده خواستند که مراسم خاکسپاری او بدون پوشش خبری برگزار شود.

در بیوگرافی بیوگرافی مونبین آسترو ذکر شده که مون بین 26 ژانویه 1998 در چئونگ‌جو، استان چونگچئونگ شمالی به دنیا آمد. او خواننده، بازیگر، رقصنده و مدل بود. مون بین یکی از اعضای گروه پسرانه آسترو و همچنین زیر گروه آن، مونبین و سانها بود. وی فارغ‌التحصیل دبیرستان هنرهای هانلیم بود و خوانندگی را از سال 2016 آغاز کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از مونبین را ببینید:

بیوگرافی مونبین آسترو
زندگینامه مونبین

زندگینامه مونبین

خواهر مون بین، مون سوآ (Moon Sua) نام دارد که وی نیز خواننده است. مون سوآ خواننده گروه بیلی (Belllie) است. ویدئوی اجرای آهنگ Candy In My Ear توسط مونبین و خواهرش مون سوآ هم وایرال شده بود. مون بین در سال 2004 به عنوان مدل کودک شروع به کار هنری نمود. او سال 2006 در موزیک ویدئوی TVXQ به نام Balloons بازی کرد. سال 2009 در سریال پسران فراتر از گل در نقش جوانی کیم بوم بازی کرد. وی در چند فیلم و سریال دیگر نیز حضور یافت. سال 2016 مونبین با گروه شش نفره آسترو خوانندگی را به طور رسمی شروع کرد. اولین آلبوم آنها Spring Up بود که پس از انتشار در رتبه 6 چارت موسیقی بیلبورد قرار گرفت. دیگر اعضا گروه پسرانه آسترو غیر از مونبین، ام جی، جین جین، سانها، راکی و چا اون وو می‌باشند.

بیوگرافی مونبین آسترو
مونبین و بیوگرافی او

پیکر مونبین را در خانه‌اش در منطقه گانگنام، سئول شامگاه 19 آوریل 2023 یافتند و پلیس گفت احتمالا خودکشی است اما پس از کالبدشکافی دلیل اصلی اطلاع‌رسانی می‌شود. کمپانی وی اطلاع داد که خاکسپاری مون بین با حضور خانواده و دوستان به صورت خصوصی برگزار می‌شود. کمپانی مون بین هم در توییتر نوشته بود که مون بین ناگهان ما را ترک کرد و تبدیل به ستاره‌ای در آسمان شد. روز 22 آوریل مراسم اصلی خاکسپاری است.

بیوگرافی مونبین آسترو
مونبین و بیوگرافی او

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *