اعترافات مارگو رابی درباره فیلم بابیلون (Babylon) + بیوگرافی باریگر نقش باربی

حالا که فیلم باربی با بازی مارگو رابی، ترکانده است و بسیاری را هیجان زده کرده است، بد نیست نگاهی به بیوگرافی مارگو رابی بیاندازیم.

مارگو الیز رابی، بازیگر استرالیایی متولد ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ می‌باشد که فیلم‌های بزرگ زیادی را بازی کرده اما اخیرا با فیلم باربی، مطمعنا یکی از بهترین‌ها در میان فهرست جهانی بازیگران زن در سال 2023 می‌باشد. اعتراف مارگو رابی درباره فیلم بابیلون (2022 Babylon) را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

دانلود رایگان فیلم جدید باربی Barbie 2023

اعتراف مارگو رابی درباره فیلم بابیلون (2022 Babylon)

مارگو رابی در مصاحبه‌ای درباره فیلم بابیلون (2022 Babylon) چنین می‌گوید:

در سناریو صحنه بوسه من و برد پیت نوشته نشده بود، ولی من با خودم گفتم که وااوو، دیگه کی می‌تونم برد پیت رو از نزدیک ببینم؟ به دستیار کارگردان گفتم که به نظرت برد پیت رو ببوسم؟ ایشون اول مخالفت کرد ولی بعد گفت باشه انجام بده، وقتی صحنه رو فیلمبرداری کردیم، گفت که خیلی خوب شد، دوباره بگیریم صحنه رو!

بیوگرافی مارگو رابی

بیوگرافی مارگو رابی
بیوگرافی مارگو رابی

باریگر نقش باربی کیست؟

او که به خاطر کارش در فیلم‌های پرفروش و مستقل شناخته شده، جوایز مختلفی از جمله نامزدی دو جایزه اسکار، چهار جایزه گلدن گلاب و پنج جایزه فیلم آکادمی بریتانیا را دریافت کرده است. مجله تایمز، او را در سال 2017 به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار جهان معرفی کرد و مجله فوربس در سال 2019 او را به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان معرفی کرد.

مارگو رابی، که در کوئینزلند به دنیا آمد و بزرگ شد. او کار خود را در سال 2008 در سریال تلویزیونی Neighbors آغاز کرد که تا سال 2011 در آن حضور داشت. پس از نقل مکان به آمریکا، او سریال تلویزیونی Pan Am (2011-2012) را رهبری کرد و در سال 2013، با فیلم کمدی سیاه گرگ وال استریت به موفقیت دست یافت.

او با بازی در نقش جین پورتر در افسانه تارزان (2016) و هارلی کویین در فیلم های DC Extended Universe، که با جوخه انتحار (2016) شروع شد، به شهرت بیشتری دست یافت.

تکنیک بازیگری

بیوگرافی مارگو رابی
بیوگرافی مارگو رابی

تکنیک بازیگری مارگو رابی به دلیل عملکرد بسیار خوبش در نقش‌های مختلف، خصوصاً در فیلم‌های “The Wolf of Wall Street” و “I, Tonya”، مورد توجه قرار گرفته است. او به طور کلی به روش “Method acting” علاقه‌مند است و از این تکنیک در بازیگری خود استفاده می‌کند.

در این روش، بازیگر باید به شخصیت نقش خود فکر کند و قبل از شروع فیلم‌برداری، وارد جهان شخصیت مورد نظر شود. این بدان معناست که بازیگر باید به طور کامل در شخصیت و احساسات آن فرد غرق شده و در نتیجه نقش را به صورت واقعی و قابل احساس بازی کند.

به علاوه، مارگو رابی برای بازی در نقش‌های مختلف، از آموزش‌های مربوط به هر نقش استفاده می‌کند و به دقت به تمام جزئیات نقش خود توجه می‌کند. او در تحلیل کردن شخصیت، فضا و رابطه بازیگر با بازیگران دیگر نیز بسیار دقیق است. به طور کلی، بازیگری مارگو رابی به دلیل ترکیب تلاش برای درک کامل شخصیت و تکنیک بازیگری قوی، بسیار قابل توجه و تماشایی است.

تکنیک Method acting یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های بازیگری در صنعت سینما و تئاتر است و تعدادی از بازیگران بزرگ همچون مارلون براندو، رابرت دنیرو، آل پاچینو، داستین هافمن و مریل استریپ از این تکنیک در بازیگری خود استفاده کرده‌اند.

تکنیک Method acting به دلیل بررسی دقیق شخصیت و عمیق شدن در آن، به بازیگران این امکان را می‌دهد که نقش خود را به صورت بسیار قابل احساس و واقعی بازی کنند و به تجسم شخصیت مورد نظر دست یابند. با این حال، همانطور که گفته شد، این تکنیک به دلیل نیاز به تمرین و تلاش برای درک کامل شخصیت، از تکنیک‌های مورد علاقه برخی بازیگران است که به دنبال بازیگری بسیار واقع‌گرایانه هستند.

بیشتر بخوانید:

تمامی مقالات درباره فیلم باربی

تمامی مقالات درباره فیلم اوپنهایمر

درباره زندگی مارگو رابی و بیوگرافی بازیگر باربی

بیوگرافی مارگو رابی
بیوگرافی بازیگر باربی, بیوگرافی مارگو رابی

زندگینامه مارگو رابی

رابی و همسرش، تام آکرلی، فیلمساز، در سال 2014 شرکت سازنده LuckyChap Entertainment را تأسیس کردند که تحت آن چندین فیلم از جمله I, Tonya , Promising Young Woman (2020) و Barbie و همچنین سریال Hulu Dollface تولید کرده‌اند.

مارگو رابی، تحسین منتقدان و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای ایفای نقش تونیا هاردینگ اسکیت باز در فیلم بیوگرافی I, Tonya (2017) دریافت کرد. این تحسین برای بازی او در نقش ملکه الیزابت اول در مری ملکه اسکاتلند (2018)، شارون تیت در روزی روزگاری در هالیوود (2019) و کارمند فاکس نیوز در Bombshell (2019) ادامه یافت.

او برای هر سه نامزدی جایزه بافتا و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.برای آخرین رابی از آن زمان به عنوان یک بازیگر مشتاق در فیلم دورهمی بابل (2022) و عروسک مد در کمدی باربی (2023) بازی کرد.

مارگو رابی کدام فیلم‌ها را تهیه‌کنندگی کرده است ؟

مارگو رابی تاکنون فیلم “Promising Young Woman” را تهیه کرده است. این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و با نامزدی در چندین جایزه معتبر همچون اسکار، گلدن گلوب و بفتا، موفق به کسب جوایز متعددی شد. علاوه بر این، مارگو رابی در سال ۲۰۲۱ به عنوان تهیه‌کننده‌ای در فیلم “Barb and Star Go to Vista Del Mar” نیز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی مارگو رابی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *