فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ است؟

جدیدا خبری تحت موضوع فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ به انتشار رسیده است که بازخورد وسیعی میان کاربران فضای مجازی داشته است.

موسیقی آشکارکننده مردانگی سمی I’m Just Ken از فیلم Barbie به لیست 40 موسیقی برتر بریتانیا راه پیدا کرد من فقط کن هستم در بریتانیا شنوندگان زیادی داشته است. فیلم سینمایی باربی به کارگردانی گرتا گرویگ و بازی مارگو رابی و گاسلینگ، رکورد بیشترین پیش‌فروش بلیت در هفته دوم اکران را شکسته است.

فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ

مردستیز ترین فیلم تاریخ

همچنین این فیلم تا یکشنبه این هفته به فروش جهانی 700 میلیون دلاری خواهد رسید. از آلبوم ساوندترک باربی سه ترانه به لیست پنج سینگل برتر بریتانیا راه یافته است. باربی: آلبوم برحسب خبرگزاری اوسی‌سی Official Charts Company رکورد سینگل‌های بریتانیا را پشت سر گذاشته.

ترانه برای چه ساخته شده‌ام What Was I Made For بیلی آیلیش برای فیلم باربی این هفته به رتبه سوم رسید در حالی که شب را برقص Dance the Night دوا لیپا در رده چهارم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان و سوتی های فیلم باربی

انتقاد ایلان ماسک از موضوع مرد ستیزانه فیلم باربی

فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ
فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ

برچسب ضد مرد روی فیلم باربی

دنیای باربی Barbie World نیکی میناژ و آیس اسپایس نیز در جایگاه پنجم است. خوانندگان دیگری مثل چارلی اکس‌سی‌اکس و لیزو در آلبوم ساوندترک باربی همکاری کرده‌اند. لس‌آنجلس تایمز می‌نویسد موسیقی من فقط کن هستم دلیل ضدمرد دانسته شدن باربی از سوی رسانه‌های جناح راستی را نشان می‌دهد.

طی فقط پنج دقیقه، من فقط کن هستم روایت و سیر تکامل احساسی کن با بازی گاسلینگ را نشان می‌دهد، و او را از یک شرور کینه‌توز و خوش‌سیما به مردی تبدیل می‌کند که گرفتار مردانگی سمی جامعه می‌شود موضوع تابویی برای بسیاری از مردان در زندگی واقعی.

در ادامه می‌توانید (فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ) را ببینید:

این ممکن است توضیح دهد که چرا رسانه‌های جناح راست باربی را نپسندیدند و آن را شاید مردستیزترین فیلم تاریخ نامگزاری کردند مارک رانسون موزیسین در جشن افتتاحیه باربی بازگو کرده بود که اسلش از گروه گانز ان روزز در این موسیقی با گاسلینگ همکاری کرده است.

مردستیز ترین فیلم تاریخ

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم باربی ضد مرد ترین فیلم تاریخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *