صدف اسپهبدی بازیگر ؛ بیوگرافی و هر آنچه که باید بدانید

صدف اسپهبدی, متولد ۱۵ بهمن در تهران، مجری تلویزیون و بازیگر تئاتر و سینما اهل ایران است. در ادامه با زندگینامه صدف اسپهبدی بازیگر همراه با فیگار بمانید.

صدف اسپهبدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. با بیوگرافی و ماجرای کاهش وزن عجیب صدف اسپهبدی بازیگر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

صدف اسپهبدی بازیگر

بیوگرافی و هر آنچه که باید بدانید

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر, صدف اسپهبدی بازیگر بیوگرافی
صدف اسپهبدی بازیگر بیوگرافی

صدف اسپهبدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «سفر در خانه»، سریال تلویزیونی «دل دار» فعالیت داشته است. او از جمله بازیگران نوظهور و تازه کار ایرانی است که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد و با بازی در فسل کوتاه راحانا و فیلم علفزار (معرفی فیلم های جشنوراره فجر 1400) به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید.

کاهش وزن عجیب

بازیگر صدف اسپهبدی, زندگینامه صدف اسپهبدی بازیگر
بازیگر صدف اسپهبدی, زندگینامه صدف اسپهبدی بازیگر

صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی می‌باشد. با گفته خیلی از منتقدان او شانس زیادی برای نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را دارد. او برای بازی در این فیلم 25 کیلو وزن کم کرد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای کاهش وزن عجیب صدف اسپهبدی بازیگر

در نشست خبری فیلم علفزار صدف اسپهبدی به خبرنگاران گفت: نقش خیلی سختی بود اما به شدت دوست داشتنی، برای من به عنوان تجربه اول بی‌نظیر بود. نقش بی‌نظیر بود و قطعا آنقدر جذاب بود که هرکسی رو وسوسه می‌کرد بازی کند.

بیشتر بخوانید:

زمانی که راجع به فیلم‌نامه صحبت کردیم، آقای دانشی گفتند که تو مد نظر من هستی، اما نه به صورت قطعی. تمرین و  لاغر کن که اگر شد، این نقش را بازی کنی. او می گوید در طی مدتی که فرصت داشت هر شب 10 کیلومتر می دویدم.

بیشتر بخوانید:

صدف اسپهبدی بازیگر بیوگرافی

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر, صدف اسپهبدی بازیگر بیوگرافی, بازیگر صدف اسپهبدی, زندگینامه صدف اسپهبدی بازیگر
بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر

بیشترین شهرت و برجسته ترین کار بازیگری خانم اسپهبدی ایفای نقش در فیلم کوتاه راحانا است که از دید مخاطبان بهترین بازی را در این فیلم داشته است. او نقش دختر تک تیرانداز سوری به نام راحانا را بازی می کند که سعی می کند با کمک چند چریک شهر سقوط کرده ای را تخلیه کند. راحانا به کارگردانی کاظم دانشی با بازی علیرضا مهران. پوریا قاسمی پور. صدف اسپهبدی. حسین ولی زاده. علی سنگینی. عبدالرضا آشتیانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *