فیلم Wonka با فروش 50 میلیون دلاری در صدر باکس آفیس قرار گرفت

تصمیم برادران وارنر برای اکران فیلم Wonka در فاصله چند هفته مانده به کریسمس، به نظر می‌رسد که در گیشه نتیجه موفقی داشته است.

فیلم وونکا ، در سه روز اول اکران خود در کشور آمریکا، به فروش 39 میلیون دلاری رسید که این عدد بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. این فیلم به کارگردانی «پل کینگ» و با بازی «تیموتی شالامی»، یک هفته پیش در برخی از کشورها اکران شد و نزدیک به 50 میلیون دلار فروش کسب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Wonka با فروش 50 میلیون دلاری در صدر باکس آفیس قرار گرفت

از زمان اکران فیلم La La Land در سال 2016 که نیم میلیارد دلار فروش داشت، آثار موزیکال در باکس آفیس عملکرد خوبی نداشته‌اند. آثاری همچون West Side Story، In the Heights و Dear Evan Hansen همگی با عملکرد ضعیفی همراه بوده‌اند.

افتتاحیه فیلم سینمایی Wonka به طور قابل‌توجهی بالاتر از افتتاحیه فیلم Mamma Mia در سال 2008 (27 میلیون دلار) بوده و چهار برابر بیشتر از فیلم The Greatest Showman در سال 2017 (8 میلیون دلار) است.

فیلم Wonka

بررسی‌های اجمالی Wonka نشان می‌دهد که این فیلم در تعطیلات کریسمس نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. این اثر با بودجه 125 میلیون دلاری ساخته شده و در حال حاضر امتیاز 84 درصد را در وب‌سایت Rotten Tomatoes دریافت کرده و همچنین این فیلم امتیاز قوی A- را از تماشاگران روز افتتاحیه در CinemaScore به دست آورده است.

پیش‌آمد هانگر گیمز، The Ballad of Songbirds and Snakes که برای سومین هفته متوالی رتبه دوم را حفظ کرده، این آخر هفته حدود 5.8 میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش داخلی آن به 145 میلیون دلار رسید. همچنین، رتبه‌های سوم و چهارم به دو اثر ژاپنی The Boy and the Heron و Godzilla Minus One رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Wonka چیست؟ آیا این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *