ریدلی اسکات فیلم جدیدی به اسم Bomb خواهد ساخت

ریدلی اسکات ، کارگردان باتجربه‌ای است که با وجود اینکه در سن 86 سالگی قرار دارد؛ اما همچنان با انگیزه به کارگردانی و ساخت فیلم‌های سینمایی ادامه می‌دهد.

او در حال حاضر روی چند پروژه کارگردانی در حال کار است و آخرین اخبار اعلام کرده که قصد دارد فیلم جدیدی به نام Bomb را به کارگردانی خود ساخته و اکران کند. این کارگردان، به عنوان یک فیلمساز بسیار معروف شناخته می‌شود و آثاری همچون Alien، Blade Runner، Thelma & Louise و Gladiator را ساخته که به عناوین برجسته سینمایی تبدیل شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریدلی اسکات فیلم جدیدی به اسم Bomb خواهد ساخت

این کارگردان، اخیراً فیلم درام، تاریخی Napoleon را با بازی واکین فینیکس کارگردانی کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، استودیو فاکس قرن بیستم، داستان کوتاهی به نام «کوین مکمولین» را خریداری کرده و می‌خواهد که ریدلی اسکات را برای ساخت این اقتباس استخدام کند. این داستان نه تنها قابلیت تبدیل شدن به یک فرانچایز را دارد، بلکه برای یک بازیگر جوان نیز فرصتی بسیار خوب برای نقش اصلی در آن فیلم فراهم کند.

ریدلی اسکات

فیلم Bomb توسط شرکت «Scott Free Productions» ساخته می‌شود و «اسکات» به عنوان کارگردان و «کوین مکمولین» نیز وظیفه نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد. همچنین، همانطور که می‌دانید، فیلم گلادیاتور 2 نیز توسط این کارگردان در حال ساخت و فیلمبرداری است. اخیراً، «راسل کرو»، بازیگر فیلم اصلی گلادیاتور، تأیید کرد که در این فیلم به نقش ماکسیموس بازگشت نخواهد گشت. تاریخ اکران فیلم سینمایی گلادیاتور 2 برای 22 نوامبر 2024 (1 آذر 1402) برنامه‌ریزی شده؛ اما ممکن است در آینده تغییراتی در این تاریخ اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی ریدلی اسکات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *