اپل سریال Murderbot را با هنرنمایی الکساندر اسکارسگارد می‌سازد

شرکت «اپل تیوی پلاس» (Apple TV+)، در یک بیانیه اعلام کرد که سریال Murderbot را با هنرنمایی الکساندر اسکارسگارد در دست ساخت دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان پخش این سریال وجود ندارد؛ اما این طبق اعلام غیر رسمی «اپل تیوی پلاس»، سریال جدید الکساندر اسکارسگارد 10 قسمت خواهد داشت. «کریس» و «پاول ویتز»، به عنوان مجریان برنامه در این سریال حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپل سریال Murderbot را با هنرنمایی الکساندر اسکارسگارد می‌سازد

مدیر عامل شبکه «اپل» می‌گوید که این اقتباس، درباره یک اندروید امنیتی هک‌کننده است که از احساسات انسانی وحشت‌زده می‌شود. این اندروید، «Murderbot» نام دارد و باید اراده آزاد خود را پنهان کند و یک کار خطرناک را انجام دهد.

سریال Murderbot
سریال Murderbot

شرکت «اپل» شب گذشته اعلام کرد که اخبار مربوط به مینی سریال جدید Murderbot را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد. همچنین، هفته گذشته این شبکه اعلام کرد که فیلم هیجان‌انگیز «Constellation» را در ماه فوریه شروع به پخش خواهد کرد.

«الکساندر اسکارسگارد» (Alexander Skarsgård)، یک بازیگر سوئدی است. او در تاریخ 25 اوت 1976 (3 شهریور 1355) متولد شد و در صنعت فیلم و تلویزیون فعالیت می‌کند. او در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های معروف همچون «The Northman»، «True Blood» و «Big Little Lies» نقش‌های برجسته‌ای را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری الکساندر اسکارسگارد چیست؟ آیا فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Verge


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *