تریلر سریال Blossoms Shanghai منتشر شد

چندی پیش، تریلر سریال Blossoms Shanghai به صورت رسمی منتشر شد که در آن «وونگ کار-وای» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده حضور دارد.

سریال Blossoms Shanghai که براساس رمانی تحسین‌شده به قلم «یوچنگ جین» ساخته شده، به گفته «وونگ کار-وای»، دنباله فیلم‌های In the Mood for Love و 2046، محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Blossoms Shanghai منتشر شد

تریلر Blossoms Shanghai نشان داد که این سریال به بررسی رشد عظیم اقتصادی شانگهای در دهه 90 میلادی می‌پردازد و داستان میلیونری به نام آقای «بائو» (با بازی هو گه) را روایت می‌کند که از یک جوان فرصت‌طلب با گذشته‌ای سخت و پر از مشکلات، به قله‌های شهر شانگهای صعود می‌کند.

این سریال، از 30 قسمت 50 دقیقه‌ای تشکیل شده که به طور تقریبی، حدود 25 ساعت است. در تریلر سریال شکوفه شانگهای مشخص شد که این چهار قسمت ایتدایی این مجموعه تلویزیونی، در تاریخ 27 دسامبر 2023 (6 دی 1402) پخش خواهند شد. دیگر قسمت‌های این سریال، به صورت روزانه در پخش می‌شوند.

در این سریال، بازیگرانی همچون «هو گی»، «ما ییلی»، «تیفانی تانگ»، «شین ژیلی»، «ژنگ کای»، «چن لانگ»، «وو یو»، «پاپی جیانگ»، «دونگ یونگ» و «هوانگ جو» به ایفای نقش پرداخته‌اند.  داستان این سریال، در دهه 1990 میلادی می‌گذرد و در شهر شانگهای فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Blossoms Shanghai چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *