یوسف تیموری در جوکر ؛ رقص یوسف تیموری در جوکر و بازی با کاکتوس

یوسف تیموری در جوکر فصل چهارم با کاکتوس همه را به خاک و خون کشید. در ادامه خبر یوسف تیموری در جوکر فصل چهار و برای دانلود فصل 4 جوکر همراه ما باشید.

برنامه جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می‌شود. این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. جوکر دارای چندین فصل می‌باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می‌پردازند.

در قسمت اول از فصل چهارم برنامه جوکر، یوسف تیموری که از سریال‌های طنز بسیاری همچون زیر آسمان شهر به خاطر داریم، با حرکات موزون و تعریف خاطره‌هایی از یوسف صیادی، امیر جعفری و علی صالحی، بسیاری از شرکت‌کننده‌ها را خنداند. در ادامه همراه ما باشید.

یوسف تیموری در جوکر

رقص یوسف تیموری در جوکر و بازی با کاکتوس

رقص یوسف تیموری جوکر, بهزاد محمدی در جوکر کیست
رقص یوسف تیموری جوکر, بهزاد محمدی در جوکر کیست

یوسف تیموری به همراه جمعی از بازیگران طنز در فصل جدید جوکر حضور دارند. برای اطلاع از میهمانان فصل 4 جوکر، بر روی لینک پیوست شده کلیک نمایید. قسمت جدید از فصل جدید جوکر امروز پخش شد. یوسف تیموری در این فصل غوغا کرد. جوکر و یوسف تیموری یکی از بهترین قسمت‌های برنامه جوکر می‌تواند باشد.

رقص یوسف تیموری جوکر

در فصل جدید برنامه جوکر ،یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون با اجرای حرکات عجیب و غریب و طنز با یک کاکتوس حسابی غوغا به پا کرد.

بهزاد محمدی در جوکر کیست

رقص یوسف تیموری جوکر, بهزاد محمدی در جوکر کیست
رقص یوسف تیموری جوکر, بهزاد محمدی در جوکر کیست

بهزاد محمدی، کارگردان، نویسنده و بازیگر طنز تئاتر و تلویزیون و کمدین و شومن ایرانی، متولد ۳۰ بهمن ۱۳۵۳ تهران در منطقه شمیران تهران است که به واسطه بازی در نمایش‌های طنز و اجرای کمدی در مراسم‌ها و جشن‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ شناخته شد.


بیشتر بخوانید:


او دانش آموخته رشته برق در مقطع مهندسی است و سال‌ها پیش ازدواج کرده و دو فرزند دارد. به دلیل گویش لری او در برخی نمایش‌ها؛ شایعاتی مبنی بر لر بودن و اهل لرستان بودن این بازیگر طنز در همان سال‌ها منتشر شد که بر خلاف شایعات او اهل لرستان نیست و یک بار هم به آنجا نرفته است.

یوسف صیادی و یوسف تیموری

جوکر و یوسف تیموری, رقص یوسف تیموری در جوکر
جوکر و یوسف تیموری, رقص یوسف تیموری در جوکر

رفاقت یوسف صیادی و یوسف تیموری باعث شد تا آن‌ها در این فصل از جوکر تیم جالبی باشند. تیموری در آغاز اعلام کرد قصد ندارد ادای کسی را در بیارد و از یوسف صیادی خواهش کرد تا شوخی‌های خودمانی‌شان را در جمع بیان نکند.


بیشتر بخوانید:


اما دقایقی بعد در قسمت مصاحبه گفت که شوخی کرده است. او در ادامه اشاره کرد:

مگر می‌شود یوسف صیادی باشد و من شوخی نکنم؟ ادا در نیاورم؟

و به این ترتیب یخ مجلس آب شد و یوسف تیموری با تعریف کردن خاطره‌ای باعث خندیدن سیاوش مفیدی شد. دیگر شرکت‌کننده‌ها نیز به سختی جلوی خنده خود را گرفتند. برای دانلود قسمت‌های فصل 4 جوکر، بر روی لینک‌های ذیل کلیک نمایید:

دانلود قسمت 1 فصل 4 برنامه جوکر

دانلود قسمت 2 فصل 4 برنامه جوکر

دانلود قسمت 3 فصل 4 برنامه جوکر

دانلود قسمت 4 فصل 4 برنامه جوکر

جوکر و یوسف تیموری, رقص یوسف تیموری در جوکر
جوکر و یوسف تیموری, رقص یوسف تیموری در جوکر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای این نوشتار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *