مهمانان فصل چهارم جوکر ؛ کمدین های نخند فصل 4 چه کسانی خواهند بود؟

جوکر به میزبانی سیامک انصاری، یکی از پربیننده ترین مسابقات شبکه نمایش خانگی است. برای اطلاع از مهمانان فصل چهارم جوکر (جدیدترین اثر فیلیمو) همراه باشید.

دانلود فصل چهارم برنامه جوکر با همه کیفیت‌ها

دانلود فصل سوم برنامه جوکر با همه کیفیت‌ها

دانلود فصل دوم برنامه جوکر با همه کیفیت‌ها

لینک‌های دانلود پس از انتشار بارگزاری خواهند شد.

جوکر یکی از جدیدترین آثار فیلیمو، با میزبانی سیامک انصاری و کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی است. برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است. البته ناگفته نماند که ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت.

در هر فصل این مسابقه هشت نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت شش ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

برنامه جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید. سیامک انصاری که مجری و میزبان مسابقه جوکر است چندی پیش نیز با حضور گسترده در تبلیغات خبرساز شد. مهمانان فصل چهارم جوکر در ادامه مشخص شده‌اند.

مهمانان فصل چهارم جوکر

کمدین های نخند فصل 4 چه کسانی خواهند بود؟

جهت اطلاع از اسامی بازیگران جوکر فصل چهارم روی لینک زیر کلیک کنید:

مهمانان فصل 3 جوکر, برنده فصل دو جوکر, شرکت کنندگان فصل سوم جوکر, معرفی کمدین های فصل سوم جوکر
مهمانان فصل 4 جوکر, برنده فصل سه جوکر, شرکت کنندگان فصل چهارم جوکر, معرفی کمدین های فصل چهارم جوکر, اسامی بازیگران جوکر فصل چهارم, بازیگران سریال جوکر فصل 4

فصل اول جوکر در 4 قسمت با حضور آقایان “امین حیایی”، “بیژن بنفشه خواه”، “رضا نیکخواه”، “هومن حاجی عبدالله زاده”، “سام درخشانی”، “امیر مهدی ژوله”، “امیر کاظمی” و “سهیل مستجبیان” به اتمام رسید.

فصل دوم جوکر نیز در 4 قسمت با حضور بازیگران نامدار و طنازی اجرا شد. برای آشنایی با مهمانان فصل دوم جوکر به لینک پیوست شده مراجعه نمایید.

فصل سوم جوکر با حضور بازیگران پیشکوست و طنازی همچون حمید لولایی و علی استادی اجرا شد. برای آشنایی با مهمانان فصل سوم جوکر به لینک پیوست شده مراجعه نمایید.


ضمن آشنایی با مهمانان فصل چهارم جوکر می‌توانید به مطالب ذیل نیز نگاهی بیاندازید:


برنده فصل یک جوکر هومن حاجی‌عبدالله‌زاده و سهیل مستجبیان شدند. آن دو هنگام انجام دوئل آخر تصمیم گرفتند که جایزه را بین خود تقسیم کنند. زامبی‌ها نیز از خنداندن آن‌ها منصرف شدند. به همین سبب 150 میلیون بین این دو عزیز نخند و نچسب (:D) تقسیم شد.

هومن برق‌نورد، شهرام قائدی و ایمان صفا از فینالیست‌های فصل دوم جوکر بودند؛ که با رجوع به مقاله برنده فصل دو جوکر می‌توانید نتیجه را مشاهده نمایید. برنده فصل سه نیز به زودی مشخص و این مطلب به روزرسانی خواهد شد.

برای شناخت شرکت کنندگان فصل چهارم جوکر در نوشتار جدید فیگار با تیتر مهمانان فصل چهارم جوکر همراه ما باشید. برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل 4 جوکر می‌توانید بر روی مقاله پیوست شده کلیک نمایید.

مهمانان فصل 3 جوکر, برنده فصل دو جوکر, شرکت کنندگان فصل سوم جوکر, معرفی کمدین های فصل سوم جوکر
مهمانان فصل 4 جوکر, برنده فصل سه جوکر, شرکت کنندگان فصل چهارم جوکر, معرفی کمدین های فصل چهارم جوکر

مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است، که از فیلیمو پخش می‌شود. در برنامه رئالیتی شو جوکر شرکت کننده‌ها باید تلاش کنند یکدیگر را بخندانند، اما خودشان نخندند. در ادامه مهمانان فصل 4 جوکر را نیز برای شما معرفی خواهیم نمود.

جوکر ایرانی با ساختار مشابه مسابقه ماتسوموتو در ایران و برای شبکه نمایش خانگی تولید شد. پخش برنامه جوکر از تاریخ 6 آذر ماه در پلتفرم فیلیمو آغاز شد. این برنامه هر هفته دوشنبه‌ها ساعت 8 صبح پخش می‌شود.


ضمن آشنایی با مهمانان فصل چهارم جوکر می‌توانید به مطالب ذیل نیز نگاهی بیاندازید:


آخرین نفری که در این مسابقه بخندد، در پایان برنده 150 میلیون تومان می‌شود. البته در قسمت اول این مسابقه سیامک انصاری توضیح می‌دهد که هر کدام از شرکت‌کننده‌ها اگر مایل بودند می‌توانند مبلغی که برنده می‌شوند را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کنند. در ادامه به معرفی کمدین های فصل چهارم جوکر خواهیم پرداخت.

معرفی کمدین های فصل چهارم جوکر

اسامی بازیگران جوکر فصل چهارم
اسامی بازیگران جوکر فصل چهارم, بازیگران سریال جوکر فصل 4

اسامی شرکت‌کنندگان جوکر فصل چهارم:

دوازدهم دی ماه ۱۳۴۰در شهر کرج متولد شد. رجبی اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است. رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود استعداد وی در زمینه بازیگری را کشف کرد و به این ترتیب او وارد دنیای بازیگری شد. مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی به ایفای نقشش می‌‌پردازد. رجبی از بازیگران فصل چهارم جوکر ایرانی است.

در ششم دی ماه سال ۱۳۵۷به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1376 با بازی در سریال سرزمین سبز آغاز کرد و سپس با ایفای نقش درسریال‌های تلویزیونی طنز همچون سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. البته تیموری در چند فیلم بازی در نقش‌های جدی را نیز بر عهده داشته و در ایفای آن‎‌ها موفق بوده است.

  • پوریا پورسرخ

زاده‌ی چهارم تیر ماه سال 1356 در تهران است. پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به شهرت و محبوبیت رسید. در کارنامه‌ی هنری او نقش‌های متفاوت و متعدد دیگری دیده می‌شود که به خوبی از عهده‌ی ایفای آن‌ها برآمده است.

  • یوسف صیادی

متولد پنجم اسفند ماه سال 1348 در تهران است. او کار خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری آغاز کرد و پس از آن با بازی و کارگردانی سریال جنگ جوان فعالیتش را ادامه داد. صیادی با بازی در سریال تلویزیونی کمدی و پرمخاطب ساعت خوش در سال ۱۳۷۳ مشهور شد.

  • شهاب عباسی
  • سیاوش مفیدی
  • بهزاد محمدی
  • علی صالحی

عوامل و سازندگان جوکر

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی
  • فصل‌ها: تاکنون 4 فصل
  • مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه
  • شبکه اصلی: شبکه نمایش خانگی
  • پخش کننده: فیلیمو

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهمانان فصل چهارم جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *