استیون سیگال در ارتش روسیه ؛ آیا بازیگر آمریکایی به ارتش روسیه ملحق شد ؟

طبق آخرین اخبار، بازیگر آمریکایی روسی، استیون سیگال در ارتش روسیه قرار گرفته و به کشورش خدمت می‌کند. اما آیا خبر بازیگر آمریکایی در ارتش روسیه واقعی است؟

استیون فردریک سیگال متولد 10 آوریل 1952 در لنسینگ، میشیگان، تهیه‌کننده فیلم، گیتاریست و بازیگر حرفه‌ای آمریکایی است. وی دارای دان 7 هنر رزمی آیکیدو و دان 7 افتخاری کیوکوشین کاراته است. اولین فیلم وی، فراتر از قانون نام داشت که در سال 1998 منتشر شد. همچنین لازم به ذکر است که آخرین ایفای نقش حرفه‌ای او، مربوط به فیلم بالاتر از قانون در سال 2019 می‌شود. طبق آخرین خبرها، استیون سیگال به ارتش روسیه ملحق شد .

استیون سیگال در ارتش روسیه

آیا بازیگر آمریکایی به ارتش روسیه ملحق شد ؟

استیون سیگال در ارتش روسیه
استیون سیگال به ارتش روسیه ملحق شد, بازیگر آمریکایی به ارتش روسیه ملحق شد

از هنگام آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین، اخبار و شایعات زیادی در رابطه با جنگ منتشر شده است. از شرکت همسر معاون رئیس جمهور اوکراین در جنگ، تا خبری با عنوان استیون سیگال به ارتش روسیه ملحق شد جزو این اخبار هستند.

طی روزهای اخیر، تصاویری از استیون سیگال منتشر شده‌اند که در پی‌نوشت آن‌ها، عبارت بازیگر آمریکایی به ارتش روسیه ملحق شد نوشته شده است. البته که استیون سیگال شخصاً این ادعا را رد کرده و گفته است که وی به ارتش روسیه ملجق نشده است.

بیشتر بخوانید:

استیون سیگال در ارتش روسیه
استیون سیگال در ارتش روسیه, بازیگر آمریکایی در ارتش روسیه

منابع خبری متعدد و معتبری خبر ملحق شدن بازیگر آمریکایی در ارتش روسیه را منتشر کردند. اما درحال حاضر، به نظر می‌رسد که این خبر کاملاً دروغ و تنها یک شایعه بوده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استیون سیگال در ارتش روسیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *