دانلود آهنگ ساسی مانکن عمه ؛ لینک دانلود آهنگ +‌ بیوگرافی ساسی مانکن

ساسی مانکن خواننده جنجالی است که آهنگ های بی محتوایی همچون جنتلمن، دکتر و سمیه را خوانده است و در این خبر میتوانید به دانلود آهنگ ساسی مانکن عمه بپردازید.

ساسی مانکن چند وقت پیش به دلیل رابطه با دنیا جهانبخت، نامش بیشتر سر زبان ها افتاد و حتی در سایت های زرد شایعه شد که دنیا جهانبخت همسرش است. در این قسمت علاوه بر دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن، شما میتوانید بیوگرافی و عکس های جدید ساسی مانکن را مشاهده فرمایید.

دانلود آهنگ ساسی مانکن عمه

لینک دانلود آهنگ +‌ بیوگرافی ساسی مانکن

دانلود آهنگ ساسی مانکن
ساسی مانکن عمه, آهنگ عمه ساسی مانکن

بیوگرافی ساسی مانکن

ساسان حیدری یافته با نام هنری ساسی متواد 27 آبان سال 1367 در شهر اهواز است او خواننده پاپ است. ساسی به همراه حسین مخته در اواسط دهه هشتاد معروف شد و تا چند سال و پس از خواندن آهنگ گوشواره با هم همکاری داشند. ساسی از سال 2012 به کشور مالزی رفته است و در شهر کوالالامپور زندگی کرد و هم اکنون در آمریکا ساکن شده است.

بیشتر بخوانید :

آهنگ عمه ساسی مانکن جدید ترین آهنگ اوست که قرار است به زودی منتشر شود. آهنگ جنتلمن که در برخی از مدارس کشور پخش شد و خبرساز شد باعث گردید که این خواننده تمام تلاش خود را کند تا آهنگ های مشابه آن بسازد تا بار دیگر خبرسازی کند هرچند که دیگر در این عرصه نتوانسته به هدف خود برسد. ساسی حالا به عنوان یک خواننده با آهنگ های تهاجم فرهنگی تبدیل شده است مدارس سعی میکنند که دانش اموزان را در این موضوع اگاه کنند.

بیشتر بخوانید :

لینک دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام سلام برسون به عمت


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود آهنگ ساسی مانکن عمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


5 thoughts on “دانلود آهنگ ساسی مانکن عمه ؛ لینک دانلود آهنگ +‌ بیوگرافی ساسی مانکن

  1. کاری با اجراها و مفاهیم ترانه‌های ساسی ندارم ولی سگش میارزه به امثال امیر تتلو.
    اون بشر دهنش پر از فوش و حرفای رکیک و فحشا و موارد کمر به پایینه و غیر از آموزش چنین فضولاتی در دهان دهه هشتادیا،هیییچ فایده و مفهوم خاص و ویژه‌ای نداره.هر چند ک ریخت و قیافه‌ش هم شبیه تخم‌مرغ رنگی سفره هفت‌سین.
    کلیپ‌های ساسی رو با هنزفری باید گوش کرد و اصلا جنبه تماشای خانوادگی نداره.

  2. موفق نشده است???خب علت اینکه ما الان تو این سایت شماییم همون اهنگ بی محتواس، چرا انقد مردم رو چیزایی که ادمو سرحال میاره و شاد میکنه ایراد میذارن، هی بشینن داریوش گوش کنن گریه کنن. ما با همین بی محتوا شاد میشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *