بیوگرافی سرنا امینی ؛ فیلم رقص + ازدواج سرنا امینی و هر آنچه که باید بدانید

زندگینامه سرنا امینی بازیگر طنز (واینر) در اینستاگرام را بهمراه ناگفته‌ها از شروع تا شهرت و فوبیایی که دارد را در نوشتار بیوگرافی سرنا امینی خواهید خواند.

سرنا امینی یکی از چهره های اینستاگرامی است که با ساخت کلیپ‌های طنز به شهرت رسیده است.

فیلم رقص سرنا امینی ؛ فیلمی که کار دست سرنا امینی داد!

بیوگرافی سرنا امینی

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بیوگرافی سرنا امینی خواهید خواند به شرح زیر است:

ازدواج سرنا امینی, بیوگرافی سرنا امینی, زندگینامه سرنا امینی, سرنا امینی کیست, فیلم رقصیدن سرنا امینی, سرنا امینی چه کسی است

از زمانی که گوشی‌های تلفن همراه در بین مردم رونق پیدا کرده فضای مجازی نیز به شدت بازارش داغ شده و افراد زیادی هستند که از این تریبون رایگان استفاده کرده و استعداد و هنرهای خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

امروز می‌خواهیم درباره یکی از این چهره‌های با استعداد نام ببریم که توانسته با ساخت کلیپ‌های طنز با موضوعات مختلف فالوئرهای میلیونی به دست آورد.

زندگی نامه سرنا امینی

ازدواج سرنا امینی, بیوگرافی سرنا امینی, زندگینامه سرنا امینی, سرنا امینی کیست, فیلم رقصیدن سرنا امینی, سرنا امینی چه کسی است

سرنا امینی 28 دی 1372 در شهر مشهد متولد شده است، وی فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی دیجیتال می‌باشد. با انتشار ویدئو های طنز در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام به شهرت رسیده است.

اطلاعات شخصی سرنا امینی

  • نام نام خانوادگی : سرنا امینی Serna Amini
  • تاریخ تولد سرنا امینی : 28 دی 1372 ۵ شعبان ١۴١۴ January 18, 1994
  • محل تولد سرنا امینی : مشهد
  • مدرک تحصیلی سرنا امینی : کارشناسی عکاسی
  • وضعیت تاهل سرنا امینی : متاهل
  • فرزند سرنا امینی : یک فرزند پسر
  • مهارت ها : بازیگری، عکاسی

زندگی خصوصی سرنا امینی

سِرنا امینی (Serna Amini) فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد. باید بدانید که خواهرش سلین امینی میکاپ آرتیست می‌باشد. با اینکه اطلاعات زیادی در مورد خانواده او در دسترس نیست، در حال حاضر با پدر و مادرش ساکن تهران هستند. مادرش خانه دار و پدرش شغلش آزاد دارد.

ازدواج سرنا امینی

این چهره ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این زندگی مشترک یک بچه است که متولد دهه 90 می‌باشد، او در برخی کلیپ هاش از فرزندش رونمایی کرده است.

بازیگری سرنا امینی

هرچند که درباره بیوگرافی و زندگی شخصی خود اطلاعاتی را تا به حال منتشر نکرده است اما با توجه به ساخت کلیپ هایش گمان می‌رود که او در رشته بازیگری و یا فیلمسازی تحصیل کرده است. این دختر جوان با استفاده کلیپ‌هایش توانسته به کسب درامد هم بپردازد و با استفاده از تبلیغات درون کلیپ هایش مبالغی را نیز برای امرار معاش دریافت کند.

ایشان یکی از استعدادهای بازیگری بوده که به صورت آزاد و همانطور که گفته شد در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ‌های طنز می‌کند و از این طریق توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در حال حاصر پیج های اینستاگرام و یوتیوب او دنبال کننده‌های زیادی را به دست آورده است.

فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت. در ادامه با تشویق خانواده، ساخت کلیپ را شروع کرد تا اینکه چند ماه بعد با فالوورهای میلیونی چهره اش شناخته تر شد.

خانم امینی در بایو صفحه اش نوشته که؛ صفر تا صد کلیپ ها رو تنهایی می‌سازم‌‌. البته در برخی کلیپ ها حضور پسرانی در کنارش دیده می‌شود که همه از همکاران او می‌باشند.

ورزش – زندگی شغلی سرنا امینی

سرنا امینی در جایی می‌گوید: “قبل از شروع به ساخت ویدیوها در اینستاگرام، بعنوان مربی ایروبیک تدریس می‌کردم و راستش همیشه حسرت اینکه بازیگر بشوم را داشتم. هر وقت یک فیلم و سریالی می‌دیدم همیشه می‌گفتم ای وای نشد که منم بازیگر بشوم که با دیدن ویدیوهایی که تو اینستاگرام وایرال می‌شد گفتم چرا من نه ؟!”

سریال های سرنا امینی

از فعالیت های سرنا امینی می‌توان به معروف‌ترین‌های وی اشاره کرد که از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به همه‌ی ویدئوها دسترسی داشته باشید:

سرنا امینی در چیدمانه

در تیزر زیر از برنامه چیدمانه با اجرای لیلا اوتادی ما می‌توانیم حضور سرنا امینی را در این برنامه ممکن بدانیم:

افتخارات سرنا امینی

متاسفانه جز فعالیت اینستاگرامی و رقصیدن کار دیگری بلد نبودند که جایزه یا افتخاری نصیب ایشان شود!

حواشی سرنا امینی

از حقایق پنهان سرنا امینی می‌توان به نوشتار زیر اشاره کرد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی سرنا امینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “بیوگرافی سرنا امینی ؛ فیلم رقص + ازدواج سرنا امینی و هر آنچه که باید بدانید

  1. باسلام اولا این که گفتن رقصیدی که این شما نیستی گیریم که باشی به کسی چه شما قوی باش شهرت همینه یا قوی باش مبارزه کن یا بترس کجا بزن دوست و دشمن همیشه بوده و هست وقتی دشمن آدم پی تونه خواهر یا برادر آدم باشه از غریبه انتظاری نیست حسود هرگز نیا سود من اگر جای تو بودم با کمال شهامت به کارم ادامه می دادم وبه حاشیه ها اهمیتی نمی دادم سگها همیشه پشت سر پارس می کنند ودر جواب این احمق های کند ذهن بیچاره فقط قوی باش وبا یک کلام چخه از خودت دورشان کن اینها همیشه بودن و هستند و خواهند بود مثل آشغال رو آب هستند ورفتنی پس دختر م قوی باش واحساس نباش چون اگر بخواهی ادامه بدی باید شجاع باشی و احساسی بودن نابودت خواهد کرد که هدف این احمق ها همینه پس بجنگ برای موفقیت کسی که ترا باور میکند زیاد هست و سلام وآنرا پیدا کن واز آنها شکایت قانونی کن خودشان گورشان را گم می کنند ببین با خانم فکور چه کردند پس قوی با مهم همسرت هست که ترا باور دارد دیگر هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *