یوسف صیادی جوکر ؛ مردم برایم مهم بودند نه برد و باخت!

رقابت یوسف بامزه با یوسف باجنبه در سرویس استریمینگ فیلیمو در سریال جوکر. در ادامه نوشتار یوسف صیادی جوکر با فیگار بمانید.

سریال جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. سریال جوکر از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد.سریال جوکر دارای چندین فصل می‌باشد که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می‌پردازند.

یوسف صیادی جوکر

مردم برایم مهم بودند نه برد و باخت!

یوسف صیادی جوکر
یوسف صیادی جوکر

 

فصل چهارم مانند فصل اول و به ویژه دوم، کم و بیش از امتیازهایی که باعث جذابیت مسابقه می‌شود بهره برده است. تقریبا همه شرکت‌کنندگان سعی می‌کنند حضور موثری در مسابقه داشته باشند، نوع ارتباط چهره‌ها با یکدیگر نیز خوب و صمیمانه‌ است و یوسف تیموری مدام در تلاش است تا رقبا را از میدان به در کند، هر چند که گاهی زیاده‌روی می‌کند، اما به طور کلی در خنداندن شرکت‌کنندگان و مخاطبان موفق بوده است. ظرفیت بالای یوسف صیادی حضور یوسف صیادی در مسابقه و نوع ارتباط او با یوسف تیموری هم باعث شده این بازیگر آزادی عمل فراوانی داشته باشد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

یوسف صیادی: بزرگترین معیار من چه در کارهایی که پیشنهاد می‌شود و چه در انتخاب برای حضور در برنامه‌ای مثل «جوکر» شادی مردم و ایجاده خنده و لحظاتی مفرح برای مخاطب است، مردمی که امروزه بیشتر از هر زمانی نیاز به شادی دارند و من نیز دوست دارم بتوانم لحظاتی هر چند کوتاه اما شاد و همراه با خنده را برایشان رقم بزنم.

یوسف صیادی

متولد 5 اسفند 1348 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. دیپلمه گرافیک، فوق دیپلم کارگردانی و لیسانس بازیگری دارد که بصورت حرفه ای در 32 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا گیتار می زند و دو فرزند هم دارد.  فعالیت خود را با حضور در دوره فیلمسازی و عکاسی از انجمن سینمای جوان شروع کرد و بصورت رسمی و حرفه ای با نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد.

یوسف صیادی جوکر
یوسف صیادی جوکر

یوسف صیادی به تیموری اجازه می‌دهد با چهره و لحن صحبت کردن او شوخی کند و این فرصت را در اختیار او گذاشته است. علاوه بر ظرفیت بالایی که در مواجهه با شوخی‌های تیموری دارد، جدیت چهره‌اش و همچنین مقاومتی که در برابر خندیدن دارد نیز او را به ستاره «جوکر» در فصل چهارم تبدیل کرده است. همچنین برخورد محترمانه صیادی با اصغر سمسارزاده مهمان این فصل نیز از چشم مخاطبان دور نماند و محبوبیت او را بیشتر کرد.

یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران است.او دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد. یوسف تیموری در سال 1375 در سریال هوای تازه ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد. او در سال 76 با مجموعه «سیب خنده» شناخته شد. یوسف تیموری سیب خنده را همیشه بعنوان یک کار استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می‌داند و می گوید با بازی در این مجموعه با رضا عطاران انگار مدرک کار طنز گرفتم.

یوسف صیادی جوکر
یوسف صیادی جوکر

یوسف تیموری در فصل جدید جوکر حسابی همه را خنداند .یوسف تیموری در این فصل شوخی های عجیبی نیز با یوسف صیادی داشت که شایعاتی را نیز به وجود آورد .یوسف تیموری پیش از جوکر دوستی خوبی با بازیگر مطرح سینما داشت . در قسمت اخر این فصل جوکر حرکت های یوسف تیموری حسابی وایرال شد . در قسمتی از این برنامه او صیادی را خیس می کند و روی او آب می ریزد.

بیشتر بخوانید:

همه طرفداران و بیننده‌های تلویزیون و مخاطبان سینما تصویر ذهنی‌شان از یوسف صیادی چهره شادی است که در بیشتر فیلم و سریا‌ل‌های کمدی نقش‌آفرینی کرده. او می‌گوید یکی از مهمترین معیارهایش برای حضور در کارهای کمدی رقم زدن لحظات مفرح برای مخاطب است و در انتخاب «جوکر» هم همین موضوع را مدنظر داشته تا جایی که برد و باخت در این مسابقه برایش مهم نبوده. صیادی بستری که پلتفرم‌ها علی‌الخصوص فیلیمو برای ساخت برنامه‌هایی مانند «جوکر» فراهم کرده را از نقاط قوت فراگیری این رسانه می‌داند و امیدوار است روند ساخت چنین مسابقه‌هایی همنان ادامه داشته باشد تا مخاطب بتواند با تماشای آثار شاد شود. به بهانه حضور صیادی در فصل چهارم جوکر گفت‌وگویی با او داشتیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یوسف صیادی جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *