بهترین ماینر برای خانه ؛ بهترین ماینرهای 2022 که می‌توانید بخرید

با خرید دستگاه‌های ماینر، می‌توانید به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید. پس با فیگار همراه باشید تا بهترین ماینر برای خانه را به شما معرفی نماییم.

امروزه یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد، استخراج ارزهای دیجیتال است. برای انجام چنین کاری، شما به بهترین ماینرهای بیت کوین 2022 نیاز دارید. با استفاده از این ماینرها، شما می‌توانید به سادگی هر ارز دیجیتال را استخراج کنید. البته که استخراج ارزهای دیجیتال به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارد.

بهترین ماینر برای خانه

بهترین ماینرهای 2022 که می‌توانید بخرید

شما می‌توانید فهرست بهترین ماینر برای خانه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه

شیوه استخراج بیت کوین، بدین صورت است که شما باید معماهای رمزنگاری را با استفاده از قدرت پردازنده حل کنید. این معماها به شیوه‌ای تشکیل شده‌اند که هیچ راهی برای تقلب وجود نداشته باشد و تنها میزان قدرت کامپیوتر است که شانس شما در موفقیت استخراج ارزهای دیجیتال را بیشتر می‌کند. شما می‌توانید در نوشتار ارز دیجیتال چیست ؟‌ با نحوه دقیق‌تر استخراج ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

اگر شما نیز به یک راهنما برای خرید دستگاه استخراج بیت کوین نیاز دارید، می‌توانید تا انتهای این نوشتار همراه با فیگار بمانید.

انواع ماینر

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, ماینر خانگی بی صدا

به طور کلی، سه سخت افزار متفاوت برای استخراج وجود دارد که می‌توانیم از‌ آن‌ها در انواع ماینر نام ببریم. CPU اولین نوع از انواع ماینر ها است. CPUها درواقع پردازنده مرکزی تمامی کامپیوترهای معمولی هستند. کامپیوتر و یا حتی موبایل شما نیز به یک CPU مجهز است. اما با توجه به ضعف CPUها، امروزه آن‌ها در استخراج ارزهای دیجیتال استفاده نمی‌شوند.

GPU یکی دیگر از انواع ماینر ها می‌باشد. GPU پردازنده گرافیکی در هر کامپیوتر است. اما به طور کلی، هر GPU از چندین CPU تشکیل شده است. به همین دلیل، از قدرت بسیار بیشتری برخوردار است و افراد زیادی از GPU برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. البته که قیمت بالا، مصرف برق بسیار زیاد، و سر و صدایی که GPU تولید می‌کند باعث می‌شود تا بهترین گزینه ممکن برای شما نباشد.

درحال حاضر، ASIC بهترین تکنولوژی در انواع ماینر ها است. ASIC سرعت و قدرت بسیار زیادی دارد. همچنین صدای کم آن، باعث می‌شود تا هر ماینری که به ASIC مجهز شود، تبدیل به ماینر خانگی بی صدا شود. البته که قیمت‌های ASIC می‌توانند باعث شوند تا کمتر کسی به سراغ آن‌ها رود.

بیشتر بخوانید:

Antminer S19 Pro

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, لیست قیمت ماین

ماینر Antminer S19 Pro درحال حاضر بهترین ماینر 2022 محسوب می‌شود. این ماینر از فناوری ASIC بهره می‌برد و با توجه به خنک‌ کننده‌های قوی، گرمای کمی به نسبت دیگر ماینرها دارد. اگر نگاهی به لیست قیمت ماینر Antminer S19 Pro بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که قیمت این ماینر 2860 دلار است.

همچنین 3250 وات مصرف برق این ماینر است. البته که به طور کلی، میزان سود این ماینر به نسبت مصرف برق و قیمت اولیه بسیار بالا می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که محدوده گرمای این ماینر بین 5 تا 40 درجه سانتی گراد می‌باشد. میزان صدای تولید شده از این ماینر نیز 75 دسی بل می‌باشد. ماینر Antminer S19 Pro بهترین ماینر بیت کوین 2022 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Antminer T9+

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, خرید دستگاه استخراج بیت کوین

یکی دیگر از بهترین ماینرهای بیت کوین 2022 Antminer T9+ نام دارد. این ماینر با قیمتی بسیار پایین عرضه می‌شود. شما می‌توانید Antminer T9+ را با تنها 430 دلار خریداری نمایید. التبه که این قیمت بدون احتساب منبع تغذیه است و شما باید منبع تغذیه این ماینر را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

محدوده گرمای این ماینر بین 0 تا 40 درجه و همچنین مصرف برق آن 1432 وات است. به نظر می‌رسد که میزان سوددهی این ماینر، منفی و برابر 13-٪ باشد. این عدد به معنای 0.71- در روز می‌باشد. با این حال براساس تست‌هایی که NiceHash بر این ماینر انجام داده است، می‌توانیم متوجه شویم که حدود روی 0.10 دلار سود از این ماینر حاصل می‌شود. در هر صورت، این ماینر نیز بهترین ماینر بیت کوین 2021 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

AvalonMiner A1166 Pro

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, قیمت ماینر اتریوم

اگر شما با بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج آشنا باشید، باید گفت که AvalonMiner A1166 Pro تقریباً قابلیت استخراج تمامی آن‌ها را دارد. تفاوتی ندارد که شما به دنبال دستگاه ماینر لایت کوین یا هر ارز دیگری باشید؛ در هر صورت AvalonMiner A1166 Pro مناسب شما خواهد بود. همچنین شما می‌توانید برای خرید ماینر دوج کوین این ماینر را خریداری نمایید. نه تنها شما می‌توانید برای خرید ماینر دوج کوین این ماینر را تهیه نمایید، بلکه این ماینر بهترین ماینر اتریوم نیز محسوب می‌شود.

این دستگاه ماینر لایت کون 3400 وات مصرف برق دارد. همچنین شما می‌توانید این ماینر را با قیمت 1550 دلار خریداری نمایید. این ماینر به ازای هر کیلووات برق 0.01 دلار سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بدین صورت، انتظار می‌رود که شما بتوانید به صورت روزانه 2.77 دلار درآمد کسب کنید. این عدد بدین معنی است که ماهانه 83.10 دلار، و سالیانه 1011.05 دلار درآمد از این ماینر حاصل خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه، بهترین ماینر بیت کوین 2021 بود.

بیشتر بخوانید:

WhatsMiner M30S++

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, خرید ماینر دوج کوین

دستگاه WhatsMiner M30S++ بهترین ماینر اتریوم و یکی از جدیدترین و بهترین ماینرهای بیت کوین 2022 است. این دستگاه بسیار پیشرفته است اما با توجه به مصرف برق بسیار زیاد، احتمالاً مناسب افرادی که به تازگی به استخراج ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند مناسب نباشد.

این دستگاه مصرف برق بسیار زیادی دارد اما با این حال می‌توانید به صورت روزانه بین 7 تا 12 دلار سود از آن کسب کنید. شما می‌توانید این ماینر را با قیمت 3999 دلار تهیه نمایید. همچنین لازم به ذکر است که مصرف برق این ماینر 3472 وات، و میزان گرمای‌ آن بین 5 تا 40 درجه سانتی گراد می‌باشد. با این حال این دستگاه بهترین ماینر 2022 حرفه‌ای می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

AvalonMiner 1246

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, استخراج اتریوم کلاسیک

AvalonMiner 1246 نیز یکی دیگر از ماینرهایی است که از آن به عنوان بهترین ماینر 2022 نام می‌بریم. این ماینر به دو فن هفت پره مجهز است که می‌تواند تاثیر بسیاری در خنک شدن بگذارد. همچنین این فن‌ها از کثیف شدن و ماندگاری گرد و خاک بر دستگاه ماینر جلوگیری می‌کنند.

این ماینر از فناوری کاهش مصرف برق استفاده می‌کنند. با این وجود، 3420 وات مصرف برق آن می‌باشد که می‌تواند 3.11 دلار در روز، 93.20 دلار در ماه و 1118.35 دلار سود را در سال برای شما به ارمغان بی‌آورد. سطح دمای این ماینر بین 5 تا 30 درجه سانتی گراد می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که شما برای خرید این ماینر، ملزم به پرداخت مبلغ 3890 دلار می‌باشید که قیمت ماینر اتریوم AvalonMiner 1246 است. البته که این ماینر، بهترین ماینر اتریوم نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

WhatsMiner M32-62T

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, لیست قیمت ماین

دستگاه WhatsMiner M32-62T نیز یکی از بهترین ماینرهایی است که می‌توانید از آن استفاده نمایید. این ماینر قابلیت اتصال به مزرعه‌های ارزهای دیجیتال در هر سایز و اندازه‌ای را دارد. پس اگر قصد راه اندازی یک مزرعه ارز دیجیتال را داشته باشید، WhatsMiner M32-62T انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

به طور میانگین، میزان سودآوری این دستگاه به صورت روزانه 10.04 دلار است. همچنین لازم به ذکر است که این ماینر مصرف برقی معادل 3536 وات دارد. محدوده دمای این ماینر نیز بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد می‌باشد. شما می‌توانید این ماینر را با قیمت 1100 دلار خریداری نمایید. همچنین باید بدانید که این ماینر، بهترین ماینر بیت کوین 2022 برای ساخت مزرعه استخراج می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی

بهترین ماینر برای خانه
بهترین ماینر برای خانه, ماینر خانگی بی صدا

پیش‌تر به بررسی بهترین ماینر بیت کوین 2022 پرداختیم و قیمت ماینر اتریوم را به شما ارائه دادیم. با این حال عده زیادی سرمایه‌ کافی را برای خرید دستگاه‌های ماینر نداشته و به دنبال راهی متفاوت برای استخراج هستند. در چنین مواقعی، استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان انجام داد.

برای استخراج اتریوم با کامپیوتر خانگی شما باید از شیوه Pool Mining استفاده نمایید. Pool Mining به معنی استخراج استخری و یا استخراج دست جمعی، شیوه است که به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به یک ماینر واقعی عمل استخراج را انجام دهید. استخراج اتریوم کلاسیک نیز با این روش کامل ممکن است.

در این روش، یک شبکه بسیار بزرگ از افراد مختلف تشکیل می‌شود. شما کامپیوتر خود را به همراه صدها یا هزاران شخص دیگر در اختیار این شبکه قرار می‌دهید. سپس، این شبکه با استفاده از قدرت پردازنده تمامی کامپیوترها، شروع به استخراج ارزهای دیجیتال می‌کند. پس به نظر می‌رسد که یک کامپیوتر واحد بسیار قدرتمند درحال استخراج اتریوم کلاسیک یا هر ارز دیجیتال دیگری است. سپس و هنگامی که شما موفق با استخراج هر مقدار ارز دیجیتال می‌شوید، درآمد حاصل بین تمامی کاربران این شبکه تقسیم می‌شوند. شما نیز همانند دیگر اعضای این شبکه، به درآمد خود می‌رسید.

اگر قصد دارید تا با استفاده از روش Pool Mining به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید، پیشنهاد می‌شود تا در ابتدا بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر را بشناسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ماینر برای خانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین ماینر برای خانه

بهترین دستگاه ماینر لایت کوین کدام است؟

به طور کلی، نمی‌توان ماینرها را برای یک ارز دیجیتال بخصوص دانست. زیرا که شما می‌توانید از هر ماینری برای هر ارزی استفاده نمایید. با این حال،‌ AvalonMiner A1166 Pro بهترین دستگاه ماینر لایت کوین درحال حاضر محسوب می‌شود.

استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر خانگی چگونه است؟

برای استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر خانگی شما باید از شیوه Pool Mining استفاده نمایید. Pool Mining به معنی استخراج استخری و یا استخراج دست جمعی، شیوه است که به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به یک ماینر واقعی عمل استخراج را انجام دهید و به سود برسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *