لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ؛ بهمراه مهم ترین صرافی های آنلاین

با استفاده از صرافی های آنلاین امکان مبادله ارزهای دیجیتال برای شما مقدور می‌شود. پس با ما باشید تا لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را به شما ارائه دهیم.

امروزه ارزهای دیجیتال راه مناسبی برای کسب درآمد هستند. یکی از این راه‌های کسب درآمد، سرمایه‌گذاری بر ارزهای دیجیتال است. اگر شما سرمایه‌ خود را خرج خرید ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه‌گذاری کنید، احتمالاً آینده‌ای روشن در انتظار شما است.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

بهمراه مهم ترین صرافی های آنلاین

شما می‌توانید فهرست لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

اگر شما پاسخ سوال چگونه ارز دیجیتال بخریم را بدانید، احتمالاً از نیاز به یک صرافی ارز دیجیتال با خبر هستید. اما متاسفانه به دلیل تحریمات، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های آنلاین جهانی کمی دشوار و سخت است. پس در چنین موقعیتی بهتر است تا با بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران آشنا شده و از آن‌ها برای انجام امور مالی دیجیتال خود استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, مقایسه صرافی های ارز دیجیتال

اگر نمی‌دانید که صرافی ارز دیجیتال چیست باید گفت که صرافی‌ های آنلاین برای مبادله و رد و بدل کردن ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند. این صرافی‌ها می‌توانند امکان خرید و فروش هرگونه ارز دیجیتال را برای شما مغدور کنند. البته لازم به ذکر است که اکثر صرافی های آنلاین مبلغی از هر معامله را به عنوان کارمزد از شما کسر می‌کنند. همچنین هر صرافی، لیست محدودی از ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهد و ممکن است که شما برای خرید و فروش ارزهای کمیاب، مجبور به یافتن صرافی‌های متفاوتی باشید. اکنون که پاسخ سوال صرافی ارز دیجیتال چیست را می‌دانید، با ما همراه باشید تا با صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر برای خرید و فروش آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

والکس

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, برترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

والکس جزو ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود. این صرافی ارز دیجیتال را دانشجویان دانشگاه تهران و شریف به صورت مشترک ساخته‌اند. این صرافی یک محیط گرافیکی جذاب را به شما ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال معتبر در این وبسایت مطلع شوید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن موبایل این صرافی نیز در دست ساخت می‌باشد. والکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر برای خرید و فروش است و شما می‌توانید اولین مبادله خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون کارمزد انجام دهید. البته که به طور کلی، میزان کارمزد این صرافی به نسبت دیگر صرافی‌ها کمی بالاتر، و بین 0.2 تا 0.4 دررصد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

اکسیر

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, برترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

اکسیر نام یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر برای خرید و فروش است. این صرافی نیز امکانات بسیار زیادی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که میزان کارمزد در این صرافی، برابر است با 0.25 درصد از هر تراکنش. کیف پول‌های این صرافی نیز درواقع کیف پول‌های دیجیتال آمازون می‌باشند که جزو معتبرترین و بهترین کیف پول های ارز دیجیتال هستند.

بیشتر بخوانید:

بیت 24

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, برترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

عده زیادی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران را بیت 24 می‌دانند. این صرافی از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و شما باید برای استفاده از آن، مراحل احراز هویت خود را انجام دهید. این مراحل سبب اطمینان از کاربران و امنیت بالاتر تراکنش‌ها صورت می‌گیرد. با وجود اجراز هویت ایمن، امکان تقلب و کلاهبرداری در این صرافی به حداقل خواهید رسید.

لازم به ذکر است که حداقل مبلغ هر تراکنش 500 هزار تومان، و حداکثر مبلغ 50 میلیون تومان است. بیش از 180 ارز دیجیتال مختلف در این صرافی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را مبادله نمایید. همچنین پیشتیانی تمام وقت و قدرتمند، یکی دیگر از دلایلی است که بیت 24 را تبدیل به بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران کرده است.

بیشتر بخوانید:

اوکی اکسچنج

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

اوکی اکسچنج نام یکی دیگر از برترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. این صرافی توسط شرکت آماتیس ساخته شده و از سال 1396 تاکنون مشغول به کار است. این صرافی امکانات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شما می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده نمایید.

میزان کارمزد در این صرافی نیز بسیار مناسب، و 0.02 درصد از هر تراکنش است. این صرافی تنها از 15 ارز دیجیتال پیشتیانی می‌کند اما با این حال، همچنان یکی از برترین صرافی های دیجیتال در ایران محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که اگر شما کسی را به اوکی اکسچنج دعوت کنید، 25 درصد از کارمزد او به شما تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

آبان تتر

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, مقایسه صرافی های ارز دیجیتال

صرافی آبان تتر یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که توسط عده‌ای از جوانان و فارق‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ساخته شده است. همانطور که از نام این ارز پیدا است، آبان تتر در ابتدا تنها برای مبادله تتر ساخته شده بود. اما درحال حاضر، این صرافی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال شناخته شده و یا حتی کمی ناشناخته پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه صرافی های ارز دیجیتال با آبان تتر متوجه خواهیم شد که ببیش از صد نمونه ارز دیجیتال متفاوت در آبان تتر وجود دارند. لازم به ذکر است که با وجود امنیت بسیار بالا، مراحل احراز هویت در آبان تتر بسیار ساده‌تر از دیگر صرافی‌ها می‌باشد. پس می‌توانید همین آبان تتر جزو ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران محسوب می‌شود که شما می‌توانید به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:

بیت پین

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, مقایسه صرافی های ارز دیجیتال

بیت پین یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر برای خرید و فروش است که همانند دیگر صرافی‌ها، امکانات منحصر به فردی را به کاربران ارائه می‌دهد. نسخه اندروید و آیفون این صرافی در دسترس است و برای رایانه‌های شخصی نیز می‌توانید از نسخه وب بیت پین استفاه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که بیت پین از پشتیانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته پشتیبانی بهرمند است. نحوه پرداخت کارمزد در بیت پین نیز کمی پیچیده‌تر است. هیچ مبنای دقیقی برای کارمزد در بیت پین وجود ندارد. در عوض، میزان کارمزد تراکنش‌های شما، براساس تعداد تراکنش‌ها تعییر می‌یابد. هزچه تعداد تراکنش‌های شما بیشتری باشد، میزان کارمزد شما نیز کاهش می‌یاشد.

بیشتر بخوانید:

اکس کوینو

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

شاید بتوانیم اکس کوینو را بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران از نظر میزان کارمزد حساب کنیم. این صرافی دیجیتال کارمزدی ثابتس، اما نسبتاً مناسب را ارائه می‌دهد. البته که میزان کارمزد برای هر ارز دیجیتال کاملاً متفاوت است. برای مثال، شما موظف به پرداخت 0.01 درصد کارمزد برای بیت کوین، و 0.015 درصد کارمزد برای اتریوم هستید.

هنگامی که شما وارد اکش کوینو می‌شود، اکانت ابتدایی و پیشفرض شما به صورت نقره‌ای ساخته می‌شود. در این حالت شما می‌توانید روزانه به مبلغ 50 میلیون تومان ارز را مبادله کنید. اما اگر قصد داشته باشید تا اکانت خود را به حالت طلایی در آورده و سقف تراکنش‌های خود را به 100 میلیون برسانید، شما نیازمند به احراز هویت هستید. هنگامی که احراز هویت شما تکمیل شد، می‌توانید در روز 9 تراکنش 100 میلیون تومانی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نوبیتکس

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

نوبیتکس اولین صرفی ارز دیجیتال ایرانی است که دارای تاییدیه معاونت فناوری ریاست‌جمهوری می‌باشد. میزان دریافت کارمزد در این صرافی، بین 0.25 تا 0.35 درصد می‌باشد. البته که طی یک طرح ویژه، اگر شخصی شما را به استفاده از نوبیتکس دعوت کند، شما می‌توانید از پرداخت کارمزدی کمتر بهرمند شوید.

لازم به ذکر است که احراز هویت در این صرافی به سادگی انجام می‌شود و به همین دلیل است که این صرافی در میان کاربران بسیار محبوب واقع شده است. همچنین نکته دیگری که در رابطه با میزان کارمزد این صرافی باید بدانید، نحوه محاسبه آن است. همانطور که بالاتر گفتیم میزان کارمزد نوبیتکس بین 0.25 تا 0.35 درصد می‌باشد اما عدد دقیق کارمزد براساس تعداد تراکنش‌های شما در هر ماه محاسبه می‌شود. هرچقدر که تعداد تراکنش‌های شما بیشتر باشد، میزان کارمزد قابل پرداخت برای شما نیز کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تبدیل

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی, بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

تبدیل نه تنها یک صرافی، بلکه یک کلاس درس است. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در تبدیل مبادله کنید اما اگر همچنان اطلاعات زیادی از ارزهای دیجیتال ندارید، می‌توانید از تبدیل برای یادگیری استفاده نمایید. درواقع تفاوتی ندارد که شما با نحوه کار ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری بر آن‌ها آشنا باشید یا خیر؛ تبدیل می‌تواند در ابتدا شما را آموزش داده و سپس تمامی امکاناتی که برای مبادله نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین لازم به ذکر است که شما می‌تواند هر زمان که گمراه شدید، از کارشناس‌های متخصص صرافی تبدیل کمک بگیرید. وظیقه آن‌ها کمک به کاربران برای انجام معاملات بهتر است. این صرافی تحلیل‌های حرفه‌ای ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهد و به بهترین ابزارها برای بررسی دقیق و حرفه‌ای وضعیت ارزهای دیجیتال مجهز است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

همانند ارزهای عادی، برای مبادله‌ ارزهای دیجیتال نیز به یک صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید. صرافی‌های ارز دیجیتال وبسایت‌هایی هستند که می‌توانند ارزهای دیجیتال شما را به دیگر ارزها و یا به ارز غیر دیجیتال تبدیل کنند.

احراز هویت در صرافی‌ های ارز دیجیتال چگونه است؟

مراحل احراز هویت در هر صرافی کاملاً متفاوت است. اما تقریباً در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال، شما موظف به احراز هویت هستید تا امکان کلاهبرداری، به حداقل حالت برسد.


2 thoughts on “لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ؛ بهمراه مهم ترین صرافی های آنلاین

  1. سلام خرید بیت کوین اتریوم تتر ریپلEOS لایت کوین کش و غیره در بهترین سایت در حال حاضر در ایران نوبیتکس هست. واقعا بهترین سایته مخصوصا گرافیک- لینک زیر گذاشتم ثبت نام کنید

  2. با سلام خدمت تحقیق کنندگان رمزازها و یه خبر عالی به سنین زیر 18 سال ، بنده هم تصمیم گرفتم که تجاربم رو در رمزارزها و ترید در اختیار علاقمندان بگذارم که بتوانم کمکی کرده باشم که حداقل راه بنده را نرفته باشند و زودتر بتوانند به هدف خود برسند ببینید دوستان بنده هم اولیل راه که بودم داعم دنبال تحقیق و مطالعه بودم که بتونم ثبت نام و معامله رو در رمزارزها شروع کنم . روی خیلی صرافیها مطالعه کردم صرافیها در ایران هر کدام مزایا و معایبی دارند. فقط بخاطر اینکه شما هم مثل بنده وقت گرانبهاتون از دست نره و بتونید به زودی نتیجه بگیرید ۳ صرافی برتر؛ از تقریبا ده صرافی که عضو بودم و ترید میکردم رو معرفی میکنم خدمتتون *تجربه را تجربه کردن خطاست* اومیدوارم که با تجارب بنده مسیرتون به هدفتون نزدیکتر بشه ‌.

    صرافی نوبیتکس که ۲۴ ساعته میتونید ترید کنید$برای تمام ارزهایی که پشتیبانی میکنه کیف پول داره $اپلیکیشن هم دارد $ سفارش گذاری که خیلی مهمه هم داره $ فقط اینکه تقریبا از 20 ارز بیشتر پشتیبانی نمیکنه که این ارزها در صدر رتبه بندی رمزارزها هستن ؛

    اینم لینک صرافی نوبیتکس برای دوستان علاقمند

    صرافی چنج کن بیش از ۳۰۰ ارز رو پشتیبانی میکنه $ارزهایی که پشتیبانی میکنه کیف پول هم داره میتونید برا ترید همونجا ارزتون رو نگه دارید$ ۲۴ ساعته میتونید ترید کنید $ برای تمام سیستمها اپلیکیشن هم دارد $ سفارش گذاری میتونید برای چند ارزی که خودش معرفی کرده انجام بدید .

    اینم لینک صرافی چنج کن برای دوستان علاقمند ، بعد از وارد شدن به لینک گزینه زرد رنگ چنج کن رو بزنید سپس از قسمت ایجاد حساب ثبت نام رو انجام بدید،،

    یه صرافی خارجی هم معرفی میکنم خدمت علاقه مندان؛ و یه خبر ویژه برای دوستان به معامله رمزارزها که زیر 18 سال دارن ودر هیچ صرافی بدون احراز هویت نمیتونن کار کنن الا صرافی کوینکس که تنها صرافی هستش که ایرانیها میتونن بدون احراز هویت کار کنن ، البته اگه احراز هویت کنید از تسهیلات بهتری برخوردار میشید ، من چندین ساله فقط با یه ثبت نام دارم معامله میکنم مشکلیم نداشتم ، و به چندین زبان از جمله فارسی هم هستش و تا حالا تحریم نشده ! صرافی کوینکس در بین ایرانیها خیلی محبوب شناخته شده یجورایی بایننس ایرانیهاست ، کلیپهای آموزش فارسی و متنهای زیادی در اینترنت میتونید سرچ کنید و ببینید که به راحتی بتونید معامله انجام بدید،

    صرافی کوینکس دیگه ضعفهای صرافیهای ایرانی رو نداره و کامل هستش(آپ داره ٫ ۲۴ ساعته هستش ٫ سفارش گذاری دقیق و متنوع داره ٫ ارزهایی رو که پشتیبانی میکنه کیف پولشون رو داره ، توصیه میکنم در هر صرافی که قراره هولد کنید یعنی اینکه یه ارز رو برای دراز مدت نگه دارید از کیف پول مطمعن استفاده کنید درسته کمی کارمزد داره ولی خیالتون راحته

    در ضمن من تو این چند سال سرمایم رو داخل خود صرافی گذاشتم و کارمیکنم تا حالا مشکلیم نداشتم،

    در رمزارزها خیلی خوب میتونید سود کنید با معاملات و نوسانگیری خوب ، پورسود و شاد باشید عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *