آموزش بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) ؛ معرفی و کسب درآمد

آموزش بازی کریپتو بلیدز یکی از اتفاقات ارزشمند مبتنی بر NFT است. در این مطلب فیگار قصد داریم به بررسی و آموزش بازی Crypto Blades بپردازیم.

بازی های بلاکچینی در حال گسترده‌تر شدن هستند و کسب درآمد از این بازی‌ها بسیار رونق گرفته است. بازی Crypto Blades یکی از انواع بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. رمزارز بومی این بازی توکن SKILL است. در این مطلب قصد داریم روش کسب درآمد از بازی کریپتو بلیدز را به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید.

بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) یکی از پروژه‌های معتبر مبتنی بر NFT است که توسط استودیوی Riveted Games در سال ۲۰۱۴ پیاده سازی شد. در این مطلب فیگار قصد دارد به بررسی و آموزش بازی کریپتو بلیدز بپردازد. یک بازی NFT Crafting در Binance Smart Chain است که در آن بازیکنان این توانایی را دارند که از طریق سلاح‌های قدرتمند دشمنان خود را شکست دهند و در ادامه رمزارز SKILL را بدست آورند.

آموزش بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)

معرفی و کسب درآمد

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار آموزش بازی کریپتو بلیدز خواهید خواند به شرح زیر است:

آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی کریپتو بلیدز, آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی Crypto Blades
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی کریپتو بلیدز, آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی Crypto Blades, آموزش بازی کریپتو بلیدز

پروژه‌های مبتنی بر NFT مانند کریپتو بلیدز توانسته‌اند معنای جدیدی به بازی‌های بلاکچین بدهند. این بازی برای کاربران بسیار جذاب است و اگر به همین صورت باقی بماند و شرکت بتواند همچنان به جذب کاربران فعال ادامه دهد، آینده درخشانی خواهد داشت. نحوه بازی بلاک چین کریپتو بلیدز بسیار ساده است و با آموزش بازی Crypto Blades می‌توانید به راحتی یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید:

کریپتو بلیدز یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک در یک جهان باز است. در این بازی جذاب بازیکنان به طور کامل مالک دارایی‌های دیجیتالی خود هستند. در مورد شیوه کسب در آمد در این بازی باید گفت که بازیکنان کریپتو بلیدز، از طریق به دست آوردن امتیازهای تجربه و توکن‌های مهارت (Skill Tokens) درآمد به دست می‌آورند.

در واقع این امتیاز و توکن را می‌توان با شرکت در یک رقابت دو نفره با دیگر بازیکنان و شکست دادن آن‌ها، به دست آورد. میزان پاداش دریافتی در هر نبرد نیز به قدرت دشمن شکست‌خورده بستگی دارد؛ به این معنی که هر مقدار رقیب شما قوی‌تر باشد و شما این توانایی را داشته باشید که او را شکست دهید، پاداش بیشتری به دست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید:

کریپتو بلیدز یک بازی کریپتویی است که با افزایش شدید محبوبیت رو به رو شد و توانست از خط شروع به صحنه برود. CryptoBlades یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که دارای یک بازی مشابه برای بدست آوردن مدل اکسی اینفینیتی با تصاویر Skyrim و سبک مبارزه با یک نتیجه تصادفی شبیه به یک دستگاه اسلات است.

پلتفرم بازیکریپتو بلیدز بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است تا حداقل هزینه‌ها و اجرای سریع تراکنش‌ها را تضمین کند. در ابن بازی بازیکنان قادر هستند با استفاده از ApeSwap توکن‌های BNB را با توکن SKILL در بازی عوض کنند و از توکن‌های SKILL خود برای خرید اولین شخصیت و سلاح NFT تصادفی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

به هر سلاح عنصری مانند آتش، خاک، آب یا رعد و برق اختصاص داده شده که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند. هنگامی که یک شخصیت انتخاب شد، بازیکنان آماده نبرد هستند و در ادامه در صورتی که در این نبردها پیروزی اتفاق افتد، فرد برنده توکن‌های SKILL را به دست می‌آورد.

برنده می‌تواند برای سفارشی کردن جنگجو و سلاح بازیکن، جعل سلاح‌های بهتر و ایجاد شخصیت قوی‌تر از نشانه‌های SKILL استفاده شوند بنابراین بازیکن را قادر می‌سازد در نبردهای بیشتری پیروز شود و مهارت‌های بیشتری برای ارتقاء شخصیت خود و افزایش شانس خود برای پیروزی در نبردهای بیشتر را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

از آنجا که هر شخصیت یک NFT منحصر به فرد است، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌ها و سلاح‌های خود را در بازار CryptoBlades بفروشند. در بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) که یکی از بهترین بازی‌هایی کریپتویی است بازیکنان می‌توانند حداکثر چهار شخصیت و یک تا سه سلاح را در جعل آهنگری استخدام کنند.

جعل سلاح از مکانیک RNG برای تصادفی کردن یک نتیجه استفاده می‌کند، بنابراین هر بازیکن جدید شانس مساوی برای مجهز شدن به قدرت خاصی از سلاح را دارد.

بازی کریپتو بلیدز
آموزش بازی کریپتو بلیدز, نحوه بازی بلاک چین کریپتو بلیدز, نحوه بازی Crypto Blades, آموزش بازی کریپتو بلیدز

بیشتر بخوانید:

مبارزه شامل این است که بازیکن شخصیت و سلاح خود را انتخاب کند، سپس دشمن را از بین انتخاب تصادفی به طور خودکار بر اساس مهارت بازیکن انتخاب کند. Combat منبع اصلی برای دستیابی به SKILL است.

پس از انتخاب دشمن، نتیجه نبرد بر اساس مجموعه‌ای از متغیرها مانند متغیرهای رزمی و تطبیق عنصری تعیین می‌شود. متغیرهای رزمی بر اساس عوامل زیر است:

قدرت نامتعارف شخصیت با استفاده از سطح فعلی شخصیت و سلاح انتخاب شده بدون در نظر گرفتن هیچ تطابق عنصری محاسبه می‌شود. قدرت هماهنگ شده کاراکترها مشابه موارد بالا محاسبه می‌شود، با این تفاوت که در صورت مطابقت هر ویژگی با عنصر کاراکتر یا مشخصه PWR در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پاداش ویژگی با بررسی عنصر شخصیت و ارزیابی اینکه آیا در مقابل عنصر دشمن انتخاب شده قوی، خنثی یا ضعیف است محاسبه خواهد شد. هنگام تعیین تطبیق عنصری در بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) که یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی است، خوب است توجه داشته باشید که تطبیق عناصر برای میزان برد و کسب تجربه مهم است، اگرچه در محاسبه محدوده قدرت دشمن یا پرداخت SKILL هیچ نقشی ندارد.

نتیجه نبرد، خود همه موارد فوق را در نظر می‌گیرد و احتمال موفقیت در نبرد را محاسبه می‌کند. شما می‌توانید شانس موفقیت خود را در زیر دشمن در صفحه انتخاب دشمن مشاهده کنید. هنگامی که دکمه مبارزه زده شود، هزینه کمی در شبکه BSC پرداخت می‌شود. در صورت برنده شدن، تجربه کسب خواهید کرد و به عنوان پاداش توپ SKILL متناسب با سطح قدرت خود دریافت خواهید کرد. پاداش‌ها بر اساس سطح شخصیت شما، سلاح مورد استفاده و قدرت حریف است.

بیشتر بخوانید:

اگر در بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)  مبارزه را ببازید، شخصیت شما به سادگی از بین نمی‌رود و می‌توانید به مبارزه ادامه دهید تا انرژی شخصیت شما تمام شود. هر شخصیت با 200 انرژی شروع می‌شود و برای هر مبارزه 40 انرژی لازم است. انرژی در زمان واقعی بازیابی می‌شود و 16 ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود.

بازی کریپتو بلیدز
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی کریپتو بلیدز, آموزش بازی کریپتو بلیدز

در صورتی که Rambo کامل را پشت سر بگذارید و در تمام نبردهای خود پیروز شوید، هر نبرد برنده XP و SKILL ایجاد می‌کند، اما پس از هر نبرد نیازی به ادعا نیست. با توجه به اینکه مقدار کمی BNB برای دریافت توکن‌های XP و SKILL شما لازم است، بهتر است اجازه دهید آن‌ها برای مدتی جمع شوند تا بتوانید در یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی ماندگار شوید.

بیشتر بخوانید:

پروژه‌هایی که بخشی از برنامه شتاب دهنده هستند برای توسعه بیشتر پروژه از بایننس کمک مالی دریافت می‌کنند و به اطمینان از موفقیت آینده پروژه، کمک می‌کند. در نقشه راه CryptoBlades معرفی CryptoBlade Kingdoms ذکر شده است که در آن بازیکنان قادر خواهند بود با تکمیل فعالیت‌های خود در آن زمین، صاحب زمین شوند و سود کسب کنند. آموزش بازی Crypto Bladesبرای علاقه مندان در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی Crypto Blades

در این بخش به آموزش نحوه بازی بلاک چین کریپتو بلیدز می‌پردازیم. در ابتدای کار، شما به موارد زیر نیاز دارد:

  • ایجاد حساب کاربری در صرافی بایننس
  • دسترسی به کیف پول متامسک (MetaMask) و نصب آن روی مرورگر یا موبایل خود
  • در ادامه بازی کریپتوبلیدز را به کیف پول متاماسک خود متصل کنید.

برای انجام این کار، باید به بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) رفته و بر روی گزینه اتصال به متامسک (Connect to MetaMask) کلیک کنید.

بازی کریپتو بلیدز
آموزش بازی کریپتو بلیدز, آموزش بازی کریپتو بلیدز, نحوه بازی Crypto Blades, آموزش بازی کریپتو بلیدز

سپس، برای دسترسی به کیف پول متامسک باید گزینه پیکربندی متامسک (Configure metamask) را انتخاب کنید. از طریق این گزینه امکان تایید تمام اعلان‌های ارسال‌شده از طرف متامسک برای شما فراهم می‌شود. در این مرحله بازی کریپتوبلیدز به‌صورت خودکار، پیکربندی زنجیره هوشمند بایننس و گزینه مهارت را به حساب کاربری شما در متامسک اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پس از اینکه، تمام مراحل را انجام دادید، دوباره صفحه موردنظر را رفرش کنید. خواهید دید که تمام مهارت‌های لازم برای جذب یک شخصیت در این بازی، بیان شده است. لازم به ذکر است که برای انجام این بازی حداقل به یک شخصیت و کمی هزینه تراکنش حاصل از ارزهای دیجیتال نیاز دارید. در این مرحله باید تصمیم بگیرید که چه مقدار BNB نیاز دارید تا آن را خریداری کنید.

اما چگونه BNB را به کیف پول متامسک خود ارسال کنیم؟ برای این کار باید به حساب کاربری خود در بایننس رفته و مقداری BNB بخرید. برای انجام این عمل، باید آدرس کیف پول متامسک خود را وارد کرده و BEP20 را به‌عنوان شبکه اصلی انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل، BNB‌های خریداری‌شده به کیف پول شما وارد خواهند شد.

مهم‌ترین نکته در این بخش‌ این است که باید آدرس متاماسک خود را به‌دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید دارایی‌های خریداری‌شده به حساب فرد دیگری واریز نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

از طریقApeSwap  می‌توانید BNB خریداری‌شده را جایگزین مهارت کنید. باید وارد ApeSwap یا pancakeswap شوید، از این طریق به کیف پول متامسک خود متصل شوید. مقدار دارایی BNB یا مهارت‌هایی که تمایل به مبادله آن‌ها دارید را به‌صورت دقیق مشخص کنید. در انتها نیز BNB را با مهارت یا SKILL خود مبادله یا جایگزین کنید.

توکن مهارت را که دریافت کردید، مجوز ورود به دنیای بازی کریپتوبلیدز را به دست خواهید آورد. حالا باید به پلازا برگردید و اولین شخصیتی که ساختید را دوباره به خدمت بگیرید. برای دسترسی به شخصیت اصلی و نیروهای تازه نفس، همچنین ساخت سلاح باید مقداری از مهارت خود را بپردازید. اکنون زمان شروع بازی است.

بیشتر بخوانید:

بازی کریپتو بلیدز
آموزش بازی کریپتو بلیدز, آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی Crypto Blades

در این مرحله از بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) باید شخصیت و سلاح جدید را از طریق پلازا و آهنگری انتخاب کنید. برای شروع مبازره باید به بخش Combat بروید.

مهم‌ترین نکته مرحله مبارزه این است که بازیکنان برای شروع بازی باید مبلغ کمی پرداخت کنند. اگر سپاه شما از نظر تعداد نیرو و نوع اسلحه بر دشمن برتری داشته باشد، احتمال پیروزی شما در نبرد بسیار بالا خواهد بود.

پس از پیروزی می‌توانید مقداری توکن مهارت به دست بیاورید؛ اما اگر در مبارزه شکست خوردید نگران نباشید؛ زیرا بازنده هیچ‌یک از توکن‌های مهارت خود را از دست نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

در این بازی، مالیات برداشت زودهنگام وجود دارد که مبلغ آن از ۱۵ درصد دارایی شروع می‌شود. میزان مالیات اختصاص‌یافته به هر بازیکن روزانه یک درصد کاهش می‌یابد تا اینکه به صفر می‌رسد؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که ۱۵ روز پس از آغاز بازی، از کریپتو بلیدز خارج شوید.

پس از هربار خروج نیز مالیات دوباره وضع می‌شود. پس از آنکه، مهارت‌های خود را جمع‌آوری کردید، می‌توانید از طریق ApeSwap آن‌ها را به ارز دیجیتال تبدیل کنید و برای تبدیل به دلار به صرافی بایننس منتقل کنید.

برای آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی کریپتو بلیدز  (Crypto Blades) باید به دقت عمل کنید و همه قوانین بازی را به یاد داشته باشید. در مبارزه‌های خود نیز باید دقت بسیار داشته باشید تا موفقیت‌های بیشتری به دست آورید. با آموزش بازی Crypto Blades موفقیت شما بیشتر می‌شود و شانس بیشتری برای کسب درآمد دارید.

بیشتر بخوانید:

بررسی توکن SKILL

توکن SKILL به عنوان یک توکن غیرمثلی NFT در بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) شناخته شده و نحوه به دست آوردن آن در ساخت اسلحه‌های جنگی با قدرت مختلف و همچنین سطح شخصیت‌های بازی متفاوت است. هرچه سلاح قدرتمندتری داشته باشید مهارت بیشتری در بازی کسب کرده و SKILL بیشتر و با ارزش بیشتری هم به دست خواهید آورد.

دسترسی به توکن‌های SKILL که در هر مرحله از بازی به عنوان پاداش به بازیکنان داده می‌شود فقط در دست خود بازیکن بوده و حتی توسعه دهندگان بازی هم امکان خروج این توکن‌ها را نخواهند داشت.

بازی کریپتو بلیدز
آموزش بازی کریپتو بلیدز, آموزش بازی کریپتو بلیدز, نحوه بازی Crypto Blades

چگونه توکن SKILL کسب کنیم؟

بعد از آموزش بازی Crypto Blades اکنون بهتر است در مورد راه‌هایی کسب توکن نیز صحبت کنیم. آنگونه که توسعه دهندگان این بازی گفته‌اند، توسعه هرچه بیشتر بازی برای به دست آوردن توکن SKILL و حتی NFTهای جدید بر اساس فیدبکی خواهد بود که از بازیکنان دریافت می‌کنند.

اگر استقبال زیادی از این بازی در آینده شود راه‌های به دست آوردن توکن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما می‌توان از طریق روش‌هایی که در ادامه آمده است در بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) توکن کسب کرد.

بازی کردن (Play to Earn)

یکی از راه‌ها برای برای به دست آوردن توکن‌های غیرمثلی Play to Earn شرکت در بازی CryptoBlades است که گفته شد. با شرکت در نبردهای مختلف و شکست دشمنان و همچنین شرکت در فرآیند استیکینگ می‌توانید توکن SKILL به دست آورید. نقدینگی در هر توکن بلافاصله قفل شده و ارزش آن محفوظ می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

ساخت NFT سلاح‌های جنگی

برای شکست دشمنان در بازی و نبردهای مختلف این امکان وجود دارد که هر بازیکن ابزار ویژه‌ای برای خود طراحی کند و سپس این ابزار را در بازار به صورت NFT به فروش برساند و در عوض آن توکن SKILL دریافت کند.

ساخت شخصیت‌های سفارشی

روش دیگری که می‌توان در بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) توکن به دست آورد، ایجاد تغییرات در شخصیت بازیکن شماست. می‌توانید خود را تبدیل به یکی از قهرمانان بازی CryptoBlades کنید و شخصیت قوی و منحصر به فرد خود را در بازار بفروشید و به عنوان سود فروش SKILL دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید ارز دیجیتال بازی Crypto Blades از صرافی

توکن SKILL به تازگی و در سال ۲۰۲۱ معرفی شده و هنوز در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا وجود ندارد و صرفا کاربران با استفاده مستقیم از بازی CryptoBlades می‌توانند آن را به دست آورند. اما صرافی پنکیک سواپ از این توکن پشتیبانی می‌کند و با داشتن مقدار کمی رمز ارز بایننس کوین به علت قرار گرفت توکن SKILL در بستر بایننس اسمارت چین، می‌توان به تعداد مورد نظر توکن SKILL را خریداری کرد.

یکی از بزرگترین انتقادات به این بازی این است که هنر فانتزی باعث می‌شود بازیکنان باور کنند که این بازی بسیار جذاب‌تر از گیم پلی بازی است. در حالی که آثار هنری و شخصیت‌ها دارای حس بسیار Skyrim هستند، برخی از بازیکنان از این واقعیت که مبارزه با زدن یک دکمه با نتیجه تصادفی انجام می شود، ناامید شدند.

هیجان انگیز است بدانید که این بازی هنوز به طور فعال در حال توسعه است و با پیشرفت‌های زیادی رو به روخواهد شد. در این مطلب به آموزش بازی Crypto Blades و آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) پرداختیم.

این مدل بازی‌های کرپتویی طرفدارانی بسیار دارند چرا که هم جذاب هستند و هم بازیکنان می‌توانند از طریق آن‌ها کسب درآمد داشته باشند. نحوه بازی بلاک چین کریپتو بلیدز نیز بسیار ساده است. در صورتی که علاقه‌مند به این مدل بازی‌ها باشید می‌توانید به راحتی آن را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار , آموزش بازی کریپتو بلیدز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *