ضرب و شتم بانوی دزفولی ؛ ضارب تحت تعقیب است!

ماجرای ضرب و شتم بانوی دزفولی توسط فردی مسلح چه بود؟. در ادامه نوشتار  ماجرای ضرب و شتم بانوی دزفولی با فیگار همراه باشید.

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که ضرب و شتم یک خانم در خیابان‌های شهرستان دزفول توسط فردی مسلح را نشان میدهد توسط خبرنگار فارس در رابطه با ضرب و شتم مورد پیگیر قرار گرفت!

ضرب و شتم بانوی دزفولی

ضارب تحت تعقیب است!

ضرب و شتم بانوی دزفولی

یک‌ منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این درگیری بر سر یک اختلاف شخصی و خانوادگی اتفاق افتاده و هرگونه سرقت و زورگیری رد می‌شود.

خبرگزاری فارس نوشت: این درگیری بر سر یک اختلاف شخصی و خانوادگی اتفاق افتاده و هرگونه سرقت و زورگیری رد می‌شود. فرد دارنده سلاح و ضارب به علت حمل سلاح و نمایش قدرت با آن تحت تعقیب است.

بیشتر بخوانید:

به گفته این منبع آگاه جزئیات بیشتر پس از دستگیری فرد و بررسی‌های بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بانوی دزفولی ضرب و شتم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *