مرتضی رضایی زاده پلیس راهور کرمان ؛ وضعیت پرونده قتل افسر بازنشسته پلیس راهور

مرتضی رضایی زاده پلیس راهور کرمان بود که اکنون خبر از قتل او به گوش می‌رسد. با فیگار باشید تا آخرین وضعیت پرونده قتل افسر بازنشسته پلیس راهور را بررسی کنیم.

قتل افسر بازنشسته پلیس راهور یکی از مهم‌ترین پرنده‌های جنایی است که درحال حاضر به آن رسیدگی می‌شود. طبق گزارشات منتشر شده، وی در اردیبهشت سال 1400 بازنشسته شده بود و درحال حاضر مشغول به خدمت نبود. با این حال قتل پلیس راهور بازنشسته شکل گرفت.

مرتضی رضایی زاده پلیس راهور کرمان

وضعیت پرونده قتل افسر بازنشسته پلیس راهور

مرتضی رضایی زاده پلیس راهور کرمان
قتل پلیس راهور بازنشسته, قاتل افسر بازنشسته پلیس راهور

در روز پنجشنبه، جسد مرتضی رضایی زاده پلیس راهور کرمان در کارخانه سیمان پیدا شد. همچنین طی بررسی‌ها مشخص شد که علت مرگ او، اصابت گلوله بوده است. درحال حاضر هنوز پرنده قتل پلیس راهور بازنشسته درحال بررسی است و از هویت قاتل افسر بازنشسته پلیس راهور هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

همچنان نیروی پلیس درحال بررسی قتل افسر بازنشسته پلیس راهور می‌باشد و انتظار می‌رود که به زودی قاتل افسر بازنشسته پلیس راهور معرفی شود. پس تنها باید منتظر ماند تا با قاتل افسر بازنشسته پلیس راهور آشنا شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرتضی رضایی زاده پلیس راهور کرمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *