آهنگ لالایی بیژن مرتضوی ؛ به همراه تماشای آنلاین موزیک ویدیو لالایی بیژن مرتضوی

این روزها اکثر سلبرتی‌ها به نحوی متفاوت اعتراض خودشان را به جنگ نشان می‌دهند. آهنگ لالایی بیژن مرتضوی نیز اعتراض بیژن مرتضوی به جنگ است.

همانطور که ذکر کردیم، سلبرتی‌های متفاوت، هرکدام به نحوی به جنگ روسیه علیه اوکراین اعتراض می‌کنند. اما نحوه اعتراض بیژن مرتضوی به جنگ با استفاه از موسیقی لالایی بیژن مرتضوی کمی متفاوت از دیگر سلبرتی‌ها است.

آهنگ لالایی بیژن مرتضوی

به همراه تماشای آنلاین موزیک ویدیو لالایی بیژن مرتضوی

موسیقی لالایی بیژن مرتضوی با مضمون جنگ و پناهنده، نه تنها اوکراین بلکه کنایه‌ای به وضعیت آوارگی در تمامی دنیا می‌زند. بیش از 82 میلیون آواره در سطح جهان و بیش از یک میلیون آواره در پی جنگ اوکراین آماری است که سازمان ملل متحد منتشر کرده است. شماری که روزانه هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. اگر به دانلود لالایی بیژن مرتضوی بپردازید نیز از ارتباط این آمار با دانلود لالایی بیژن مرتضوی مطلع خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

موزیک ویدیو لالایی بیژن مرتضوی در 16 اسفند سال 1400 و در رادیو جوان منتشر شد. اکنون نیز موزیک ویدیو لالایی بیژن مرتضوی در اختیار شما است تا آن را تماشا نمایید. در ادامه می‌توانید موزیک ویدیو لالایی بیژن مرتضوی را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آهنگ لالایی بیژن مرتضوی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *