خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل ؛ ماجرای مرگ امین سبزیکار چه بود؟

روز گذشته خبر حکم اعدام ایمان سبزیکار قاتل شهید رنجبر در فضای مجازی منتشر شد و اکنون خب خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل به گوش می‌رسد.

یک ماه پس از قتل علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی، ایمان سبزیکار به اعدام، حبس، شلاق و پرداخت دیه محکوم شد. همچنین بر اساس خبرهای رسیده، برادر ایمان سبزیکار پس از ده روز حبس و شکنجه، با شنیدن خبر صدور حکم اعدام برای برادرش اقدام به خودکشی کرده و جان سپرد. این دلیل اصلی مرگ برادر ایمان سبریگار است.

خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل

ماجرای مرگ امین سبزیکار چه بود؟

خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل
خودکشی امین سبزیکار, مرگ برادر ایمان سبریگار

حکم کامل ایمان سبزیکار، اعدام، 11 سال حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق و پرداخت دیه بوده است. این حکم سنگین، منجر به خودکشی و مرگ امین سبزیکار شده است.

بیشتر بخوانید:

خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل
خودکشی امین سبزیکار, مرگ امین سبزیکا

لازم به ذکر است که به دلیل شایعات فراوان، خبر مرگ برادر ایمان سبریگار همچنان تایید نشده است و حقیقت مرگ برادر ایمان سبریگار همچنان یک سوال است. اما منابع متنوعی خودکشی امین سبزیکار را تایید کرده و به همین دلیل، خودکشی امین سبزیکار می‌تواند واقعی باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

خودکشی برادر ایمان سبزیکار, خودکشی امین سبزیکار, مرگ امین سبزیکار, مرگ برادر ایمان سبریگار


2 thoughts on “خودکشی برادر ایمان سبزیکار قاتل ؛ ماجرای مرگ امین سبزیکار چه بود؟

  1. بله. درسته. ایشان یک هفته پس از ازادی از زندان شیراز خودکشی کرد. او همراه ایمان دستگیر شد و سپس چون فهمیدند بیکناه است او را ازاد کردند. امروز مراسم هفتمین روزش در جونقان استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *