رانش زمین جاده چالوس ؛ دلیل مسدود شدن جاده چالوس چیست؟

درحال حاضر جاده چالوس مسدود شده است و عده زیادی به دنبال دلیل مسدود شدن جاده چالوس هستند. با فیگار همراه باشید تا نحوه رانش زمین جاده چالوس را بررسی نماییم.

جاده چالوس ساعاتی پیش به دلیل رانش بی سابقه جاده چالوس تا اطلاع ثانوی بسته شده است و مشخص نیست که چه زمانی این جاده بازگشایی خواهد شد. این شکاف از جاده چالوس رانش زمین در ضلع غربی معبر به طول حدود 100 متر و به صورت عمیق ایجاد شده و اختلاف سطح در محور به وجود آمده است و در حال حاضر به ارتفاع 20 سانتیمتر بوده است. به گونه‌ای که لاین شمال به جنوب کاملا مسدود شده است.

رانش زمین جاده چالوس

دلیل مسدود شدن جاده چالوس چیست؟

رانش زمین جاده چالوس
جاده چالوس رانش زمین, رانش بی سابقه جاده چالوس

این حادثه که تقریبا طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، دلیل مسدود شدن جاده چالوس بوده و به نظر می‌رسد که جاده چالوس در آستانه سفرهای نوروزی مسدود شده و مشخص نیست تا چه زمانی بازگشایی آن به طول خواهد انجامید.

همانطور که ذکر کردیم حادثه جاده چالوس رانش زمین بی‌سابقه بوده و یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که تاکنون در جاده چالوس افتاده است. این امکان وجود دارد که به دلیل رانش بی سابقه جاده چالوس برای اولین بار امکان سفرهای نوروزی در این جاده خاطره انگیر وجود نداشته باشد. همچنین باید گفت که دلیل مسدود شدن جاده چالوس همچنان درحال بررسی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رانش زمین جاده چالوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *