سومین زنگ طلایی عصر جدید ؛ زنگ طلایی کارن همایونفر + فیلم

دختربچه‌هایی که رویای پرواز را تا رسیدن به زنگ طلایی، محقق کردند. با خبر و فیلم سومین زنگ طلایی عصر جدید در فیگار همراه ما باشید.

سومین زنگ طلایی عصر جدید فصل سوم قسمت هشتم ۸ امشب برای اجرای ستیلا و آنیسا سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ توسط کارن همایونفر زده شد.

سومین زنگ طلایی عصر جدید

زنگ طلایی کارن همایونفر + فیلم

سومین زنگ طلایی عصر جدید
زنگ طلایی ستیلا و آنیسا

کارت طلایی عصر جدید چیست؟

کارت طلایی عصر جدیدبرنامه عصر جدید که مدتی است به تهیه کنندگی احسان علیخانی روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، برنامه ای است که با رویکرد استعداد یابی ساخته شده است و الگوی اصلی خود را از امریکن گاد تلنت و برنامه های مشابه دیگر که سالهاست در برخی کشورها اجرا می شود گرفته است.

در این برنامه هر شب افرادی که از داوران مسابقه بیش از ۲ چراغ آبی دریافت کرده اند، و یا با دریافت ۲ چراغ آبی، نظر مثبت تماشاگران را کسب کرده اند به فینال همان شب راه پیدا می کنند.

در فینال هر شب، داوران از میان افراد حاضر در فینال یک نفر (یا یک گروه) را برای رفتن به مرحله ی بعدی انتخاب می کنند و بقیه افراد حاضر در فینال منتظر رای مردم در اپلیکیشن روبیکا می شوند.

بیشتر بخوانید:

اما در این میان به جز این دو نفر (یا دو گروه) شانس دیگری هم وجود دارد و آن کارت طلایی عصر جدید است.

داوران عصر جدید هر کدام در این مرحله ۳ کارت طلایی دارند که مجموعا ۱۲ کارت است. این کارت طلایی به این معناست که یکی از داوران از اعتبار خود برای استعداد یک نفر (یا گروه) خرج می کند.

یعنی آن شخص توسط ۴ داور برای رفتن به مرحله ی بالا انتخاب نشده، اما یکی از داوران می خواهد به او شانس حضور در مرحله ی بعد را بدهد.

بدین شکل شخص یا گروهی که کارت طلایی عصر جدید را دریافت می کند، مانند نفر اول اجازه ی رفتن به مرحله ی بعدی را می گیرد و از بخش انتظار برای آرای مردمی خارج می شود.

بیشتر بخوانید:

که در این بخش ستیلا و آنیسا با اجرای خود توانستند زنگ طلایی را به دست آورند و مستقیم به مرحله راه یافتند.

فیلم سومین زنگ طلایی عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سومین زنگ طلایی عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *