پیشنهاد یهویی ازدواج در عصر جدید ؛ خواستگاری از مریم منفرد در عصر جدید + فیلم

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در حال پخش است. با خبر پیشنهاد یهویی ازدواج در عصر جدید همراه فیگار باشید.

در شب هفتم فروردین، پس از اجرای زوج دوبلور، مراسم خواستگاری شرکت کننده همدانی از زوج و همکار شیرازی خود با مساعدت احسان علیخانی در یک فضای جالب شکل گرفت.

پیشنهاد یهویی ازدواج در عصر جدید

خواستگاری از مریم منفرد در عصر جدید + فیلم

پیشنهاد یهویی ازدواج در عصر جدید
خواستگاری در عصر جدید

مریم منفرد از شیراز و امیرحسین شهپروصال از همدان، دو تن از شرکت‌کنندگان شبِ یکشنبه، هفتم فروردینِ «عصر جدید» بودند.

بیشتر بخوانید:

این دو نفر با هنر دوبله انیمیشن و فیلم سینمایی روی صحنه عصر جدید آمدند. این اجرا خاطره‌انگیز و به خواستگاری ختم شد. فیلم خواستگاری در عصر جدید در فیگار ببینید.

در پایان اجرای مریم منفرد و امیرحسین شهپروصال، شرکت‌کننده مرد که با سوال ژاله صامتی، داور «عصر جدید» در مورد نسبت‌شان روبه‌رو شد ابتدا پاسخ داد همکار هستیم ولی چند ماهی است که حرف‌هایی هست.

او از احسان علیخانی خواست تا موضوعی را با او در میان بگذارد و با رفتن نزد علیخانی از تصمیمش برای خواستگاری از شرکت‌کننده زن گفت.

سپس علیخانی از مادر، پدر و برادر شهپروصال و مادر و خواهر منفرد و همچنین از ژاله صامتی درخواست کرد تا روی صحنه حضور پیدا کنند و این اجرا را با اهدای حلقه‌ای از طرف شهپروصال به منفرد پایان دهند.

بیشتر بخوانید:

فیلم پیشنهاد خواستگاری در عصر جدید

 ماجرای خواستگاری در عصر جدید را در ویدئو زیر ببینید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیشنهاد یهویی ازدواج در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “پیشنهاد یهویی ازدواج در عصر جدید ؛ خواستگاری از مریم منفرد در عصر جدید + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *