کیک تولد کریم انصاری فرد ؛ ماجرای جشن تولد پر حادثه در اردوی تیم ملی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل کوبیدن کیک تولد به صورتش مصدوم شد. با خبر کیک تولد کریم انصاری فرد در فیگار همراه ما باشید.

بعد از ضیافت شام، ملی‌پوشان فوتبال ایران به میزبانی هتل پردیسان مشهد، شاگردان دراگان اسکوچیچ در اقدامی روحیه‌بخش تصمیم به برگزاری جشن تولد کوچکی برای کریم انصاری‌فرد گرفتند تا این ستاره‌ی باتجربه، شمع کیک 33 سالگی‌اش را فوت کند.

کیک تولد کریم انصاری فرد

ماجرای جشن تولد پر حادثه در اردوی تیم ملی

کیک تولد کریم انصاری فرد
کیک تولد کریم انصاری فرد

روز گذشته جشن تولدی برای کریم انصاری فرد برگزار شد که طبق رسم همیشگی، مراسم زدن کیک به صورت بازیکن موردنظر انجام شد.

بیشتر بخوانید:

اما این بار به اتفاق ناگواری منجر شد چرا که داخل این کیک دو طبقه، یک شی سخت وجود داشته که به صورت و چشم کریم انصاری‌فرد برخورد می‌کند و کار به زدن بخیه و حضور در بیمارستان کشیده می‌شود.

فدراسیون فوتبال در توضیح این سانحه در اردوی تیم ملی نوشت:

«این آسیب دیدگی که در محدوده نزدیک به چشم رخ داده موجب نگرانی اعضای تیم ملی شده و انصاری فرد مورد معاینه پزشکان قرار گرفت.

بر اساس معاینات و مداوای صورت گرفته که دیشب انجام شد خطری برای انصاری فرد وجود ندارد و طبق اعلام کادر سرپرستی و پزشکی وضعیت مهاجم تیم ملی هم اکنون مطلوب بوده و این آسیب دیدگی، نگران کننده نیست.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کیک تولد کریم انصاری فرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *