توهین علی مشهدی در جوکر ؛ دعوا در رئالیتی شو جوکر + فیلم

برنامه جوکر تازه‌ترین رئالیتی شو ایرانی است که بومی سازی شده یک برنامه خارجی است. با خبر توهین علی مشهدی در جوکر همراه فیگار باشید.

دعوا در رئالیتی شو جوکر بالا گرفت که منجر به توهین علی مشهدی به شرکت کننده ها شد. در ادامه با فیلم توهین علی مشهدی در جوکر همراه ما باشید.

توهین علی مشهدی در جوکر

دعوا در رئالیتی شو جوکر + فیلم

توهین علی مشهدی در جوکر
توهین علی مشهدی در جوکر

شرکت کنندگان جوکر باید بقیه را بخندانند اما خودشان نخندند و همین مسأله باعث خلق شدن کلی لحظات بامزه و خنده دار شده است. در این قسمت از سریال محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان به هنرمندی پرداخته اند.

دانلود فیلم توهین علی مشهدی در جوکر

 دانلود فیلم توهین علی مشهدی در جوکر با کیفیت 720

 دانلود فیلم توهین علی مشهدی در جوکر با کیفیت 480

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توهین علی مشهدی در جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *