سانسور جوکر تایم مهران غفوریان ؛ اعتراض مهران غفوریان به سانسور جوکر تایم

مهران غفوریان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به سانسورهای جوکر واکنش نشان داد.با خبر سانسور جوکر تایم مهران غفوریان همراه فیگار باشید.

مهران غفوریان حذف دو سوم اجرایش در برنامه جوکر خبر داده و در عین حال با هشتگ «نه به سانسور» اعلام کرده است که دیگر ادامه این برنامه را نخواهد دید.

سانسور جوکر تایم مهران غفوریان

اعتراض مهران غفوریان به سانسور جوکر تایم

سانسور جوکر تایم مهران غفوریان
سانسور جوکر تایم مهران غفوریان

بیشتر بخوانید:

مهران غفوریان نوشته است:

«تقریبا دو سوم جوکر تایم من در برنامه «جوکر» سانسور شد. فقط ناراحتم برای شما بیننده  ها که توقع داشتید از من، که جوکر تایم بانمکی داشته باشم. ناراحتم در حدی که دیگر این فصل را نگاه نمی‌کنم.

باز هم اشتباه کردم فکر کردم فرصتی دارم برای شاد کردن شما.»

قسمت دوم فصل ششم برنامه «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی که دوشنبه 8 فروردین منتشر شد، حاشیه ساز شد. در قسمت دوم این برنامه، بخش هایی از صحبت های مهران غفوریان سانسور شد.

بیشتر بخوانید:

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود،

اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید.

از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سانسور جوکر تایم مهران غفوریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *