همسر تایلندی یوسف تیموری ؛ علت فوت همسر یوسف تیموری + فیلم

یوسف تیموری با انتشار چند عکس و فیلم در استوری اینستاگرامش، از درگذشت همسر سابقش خبر داد. با خبر همسر تایلندی یوسف تیموری همراه فیگار باشید.

راپان، همسر تایلندی یوسف تیموری که دو سال پیش از او جدا شده و به کشورش بازگشته بود، بر اثر بیماری سرطان، درگذشت.

همسر تایلندی یوسف تیموری

علت فوت همسر یوسف تیموری + فیلم

همسر تایلندی یوسف تیموری
همسر تایلندی یوسف تیموری

بیشتر بخوانید:

علت فوت همسر یوسف تیموری

خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری که دو سال پیش بعد از جدایی به کشور خود «تایلند» بازگشته بود بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

یوسف تیموری بعد از یک ماه این خبر را رسانه ای کرد و از مسئولیت جدیدش گفت

ماجرای ازدواج در تابلند

همسر تایلندی یوسف تیموری
همسر تایلندی یوسف تیموری

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تابلندی بنام «راپان» ازدواج کرد ، این رابطه زمانی شکل گرفت که خانم راپان از همسر طلاق گرفته خود یک پسر هم داشت.

آقای تیموری در کشور تایلند و در زمان خرید از یک فروشگاه بلور فروشی با این خانم آشنا و در نهایت باهم ازدواج کردند و به ایران آمدند.

حتی آقای بازیگر فرزند خانم راپان رو  بعنوان فرزند خوانده پذیرفت و برایش شناسنامه ایرانی با نام «آرمین» گرفت.

بیشتر بخوانید:

علت طلاق

متاسفانه در 14 تیر 1399 این زندگی مشترک به جدایی ختم شد و خانم راپان تصمیم گرفت همسر بازیگر خود را ترک کرده و با پسرش به تایلند بازگردد.

درست همان زمان یوسف تیموری خبر جدایی خود را اعلام کرد و گفت با توافقی که با همسرش داشته آنها از هم جدا شدند تا او به کشورش بازگردد و پسر خود را با فرهنگ کشور خود بزرگ کند.

بیشتر بخوانید:

خبر مرگ همسر یوسف تیموری

یوسف تیموری در روز چهارشنبه 10 فروردین 1401 خبر ناراحت کننده ای را رسانه ای کرد که در چند هفته گذشته بخاطر مردم سکوت کرده بود.

او اعلام کرد همزمان با فوت زهره فکور صبور در هفته اول اسفند 1400 ، همسر سابقش خانم «راپان» به علت بیماری سرطان در تایلند درگذشته است اما بخاطر همزمانی با مرگ این بازیگر خانم ایرانی و سپس عید نوروز تصمیم گرفت با تاخیر آنرا ، رسانه ای کند.

فیلم مرگ همسر یوسف تیموری

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر تایلندی یوسف تیموری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *