کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین ؛ مسابقات کشتی با چوخه در گود زینل خان اسفراین

مسابقات ملی کشتی باچوخه اسفراین پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار شد با خبر کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین همراه فیگار باشید.

۱۱ فروردین ماه مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور در گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار و تیم لوله گستر اسفراین قهرمان این رقابت ها شد. در این دوره از مسابقات ۲۴۰ کشتی گیر در ۵ وزن از ۷ استان کشور در غالب ۳۷ تیم به رقابت پرداختند.

کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین

مسابقات کشتی با چوخه در گود زینل خان اسفراین

کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین
کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین

بیشتر بخوانید:

نتایج در بخش انفرادی به شرح زیر است:

در وزن ۶۶ کیلوگرم حمید سلمانیان از لوله گستر اسفراین، مقام نخست ،محمدعلی سرکوهی از تیم طلوع مقام دوم  و غلام نجاری از تیم آلومینیوم  جاجرم مقام سوم مستبقات را کسب کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ابراهیم ولیان از تیم لوله گستر اسفراین مقام اول ، الیاس پاکدل از تیم لوله گستر  دوم و علی رحمانی از آشخانه و حامد قرایی از تیم فولاد مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مهران مختاری از تیم طلوع  مقام اول و علی شاهوردیان از تیم فولاد مقام دوم  و هادی قدیمی از تیم فولاد به جایگاه سوم این وزن  رسید.

بیشتر بخوانید:

در وزن ۹۶ کیلوگرم جواد مرادی از تیم سبک سازان مقام‌نخست و صادق آذرنگ از تیم مجتمع فولاد  مقام دوم و مصطفی اسکندری از تیم لوله گستر مقام را کسب کرد.

در سنگین وزن به اضافه ۹۶ کیلوگرم  یزدان حسن پور در سکوی نخست ایستاد و احمد یزدان‌پناه از تیم سبک سازان مقام دوم را کسب کرد و حسن عباسپور از تیم سبک سازان سوم شد.

اسفراین مهد کشتی با چوخه در خراسان شمالی است و پهلوانان نامی از این خطه در مسابقات ملی و بین المللی صاحب عنوان شده اند.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *