سطح هوشیاری فرزاد فرزین ؛ کاهش سطح هوشیاری فرزاد فرزین آیا او به کما رفته است ؟

سطح هوشیاری فرزاد فرزین ، فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی که برای اجرا در کشور ترکیه حضور دارد، پیش از برگزاری کنسرت به کرونا مبتلا شد. با نوشتار کرونا فرزاد فرزین همراه با فیگار بمانید.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتی از کاهش سطح هوشیاری فرزاد فرزین، خواننده پاپ خبر داد. در ادامه با خبر کرونا فرزاد فرزین همراه فیگار بمانید.

سطح هوشیاری فرزاد فرزین

کاهش سطح هوشیاری فرزاد فرزین آیا او به کما رفته است ؟

سطح هوشیاری فرزاد فرزین
کرونا فرزاد فرزین, فرزاد فرزین کما

کاهش سطح هوشیاری فرزاد فرزین

برخی منابع خبری هوشیاری ‎«فرزاد فرزین» خواننده پاپ موسیقی ایران به دلیل ابتلاء به کرونا در استانبول از ساعاتی پیش کم شده و او تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.

بنابه اظهارات برخی دوستان فرزین، این خواننده 40 ساله ایرانی که از چند روز پیش در ترکیه به سر می‌برد، طی دو روز گذشته با ضعف شدید جسمی مواجه شده است. تصویری که از او منتشر شد، نشان‌دهنده بستری شدن فرزین در هتل است اما دوستان وی در نهایت از انتقال او به بیمارستان و بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه خبر دادند.

بیشتر بخوانید :

قرار بود دیشب ساعت 20 در سالن تیم‌شو سنتر شهر استانبول کنسرت مشترک ایلیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین برگزار شود اما با وخامت حال خواننده ایرانی، برگزارکنندگان این کنسرت اعلام کردند که تنها خواننده ترک به اجرای برنامه می‌پردازد.
ایلیاس یالچینتاش خواننده 33 ساله ترک است که در میان ایرانی‌ها طرفداران زیادی دارد. او در سال 1396 برای برگزاری کنسرت در شهر بندری انزلی مجوز گرفت اما در آخرین روزها این کنسرت لغو شد. تنها کنسرت او در ایران، در سال 1397 در جزیره کیش و با حضور 5 هزار نفر از طرفدارانش برگزار شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سطح هوشیاری فرزاد فرزین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *