تولد نوید محمدزاده ؛ جشن تولد لاکچری 2 نفره نوید محمد زاده در بیابان

از جشن تولد نوید محمدزاده و تبریک بازیگران با هومن حاجی عبدالهی در سریال خوشنام تا محیا دهقانی و ملیکا شریفی نیا با لباس عروس.

بازیگر مطرح سینمای کشورمان در فروردین ماه سال 65 متولد شده و بازیگران مشهوری زادروز وی را تبریک گفته اند. در ادامه عکس های از اینستاگرام هنرمندان با تصاویری از جشن تولدنوید محمدزاده را مشاهده می کنید. در ادامه با خبر نوید محمدزاده و فرشته حسینی همراه فیگار بمانید.

تولد نوید محمدزاده

جشن تولد لاکچری 2 نفره نوید محمد زاده در بیابان

تولد نوید محمدزاده
جشن تولد نوید محمدزاده, بیوگرافی نوید محمدزاده

جشن تولد نوید محمدزاده و بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در 17 فروردین 1365 در شهر ایلام متولد شد. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و تا سال ۸۶ فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است.

بیشتر بخوانید :

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

وی مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در ۴ اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده است که در سریال نمایش خانگی قورباغه با این بازیگر همبازی بوده است. این بازیگر متولد 6 اردیبهشت 1376 است که در من یک سالوادورم، شازده کوچولو، یلدا و قورباغه هنرنمایی کرده است.

تولد نوید محمدزاده
نوید محمدزاده و فرشته حسینی, تولد لاکچری نوید محمدزاده

نوید

تو نفس کشیدی و نفس دادی به جهان من

چرا کسی هیچ‌وقت نگفته بود که جایی از زندگی چیزی رو تجربه میکنم که “عشق” هم مبهوت میشه از دیدنش؟

تولدت مبارک عشق من.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تولد نوید محمدزاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *