‌‌سارا شادیفر ؛ قربانی دیگر قتل ناموسی در شهر آمل

هفدهم فروردین‌ماه جسد یک زن جوان حدودا سی ساله در محل روستای حسین‌آباد لیتکوه کشف شده است. با ماجرا و خبر سارا شادیفر همراه فیگار باشید.

سارا شادیفر که بیش از یک‌ماه قبل مفقود شده بود،سی و سه ساله مادر دو پسر سیزده ساله (از ازدواج اول) و شش ساله (از ازدواج دوم) توسط برادرش به قتل رسیده است. 

سارا شادیفر

قربانی دیگر قتل ناموسی در شهر آمل

سارا شادیفر
قتل ناموسی در شهر آمل

بیشتر بخوانید:

به نقل از یک منبع آگاه، سارا شادیفر مستقل بود. در خانه خودش زندگی می‌کرد و قصد داشت بعد از تبدیل پس اندازش به دلار از ایران خارج شود اما درست در روزی که همراه برادرش برای تبدیل پول به صرافی رفته بود توسط برادرش با شالی که به گردن داشت، خفه شد. 

برادر سارا در اعترافات خود گفته است که در زمانی که خواهرش برای خرید از ماشین پیاده شده برخی پیام‌هایی که برای خواهرش رسیده را خوانده و به دلیل سبک زندگی او در یک لحظه عصبانیت او را خفه کرده و ساعتی بعد او را در روستای حسین آباد دفن کرده و به آمل بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

دوستان سارا می‌گویند پدر و مادر سارا از هم جدا شده بودند و به طور کلی خانواده با هم روابط خوبی نداشتند.

برادر سارا پیشتر هم توسط پدر سارا برای قتل او تحریک شده بود و برخی منابع تأیید می‌کنند که برادر سارا پس از اقدام به قتل با پدرش تماس می‌گیرد و با مشورت او جسد سارا را در جایی دور از محل حادثه دفن می‌کند.

این منبع مطلع در ادامه افزود؛ برادر سارا در بازپرسی‌ها نقش پدرش را مطرح نکرده تا پای او به ماجرای قتل ناموسی کشیده نشود. 

پیکر سارا به خانواده‌اش تحویل و خاک‌سپاری او انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سارا شادیفر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *