مادر رامهرمزی قاتل ؛ قتل سه فرزند رامهرمزی توسط مادر !!!

یک زن در روستای بسیطین از توابع بخش مرکزی رامهرمز اقدام به قتل سه فرزند خود کرد. با خبر مادر رامهرمزی قاتل همراه فیگار باشید.

گزارش اولیه عوامل انتظامی حاکی است که مادر ۲۷ ساله به نام «زهرا. ع» به دلیل اختلالات عصبی و اختلافات خانوادگی در زمانی که همسرش در محل کار حضور داشته، دست به قتل سه فرزند خود زد و سپس خود را نیز حلق آویز کرد.

مادر رامهرمزی قاتل

قتل سه فرزند رامهرمزی توسط مادر

مادر رامهرمزی قاتل

بیشتر بخوانید:

فرماندار رامهرمز با بیان اینکه فرزندان به قتل رسیده ۲ پسر ۱۰ و ۶ ساله و یک دختر سه ساله هستند، گفت: بررسی جسدها نشان می‌دهد که به وسیله ضربات چاقو و همچنین خفگی به قتل رسیده‌اند.

بهاروند افزود: به نظر می‌رسد فرد قاتل بعد از اینکه مرتکب قتل فرزندان خود شده، اقدام به حلق آویز کردن خود کرده است.

وی با بیان اینکه مادر شوهر این زن این حادثه را به پلیس گزارش داده است، تاکید کرد: بررسی‌های قضائی و انتظامی این حادثه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مادر رامهرمزی قاتل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *