ممنوعیت فروش بستنی قیفی ؛ ممنوعیت فروش بستنی قیفی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت فروش بستنی قیفی در ماه رمضان امسال در سراسر این استان خبرداد.

فعالیت بستنی بندان فقط بصورت کیلویی مجاز بوده و فروش بستنی بصورت جزئی و قیفی ممنوع است. با جزییات خبر ممنوع شدن فروش بستنی قیفی همراه فیگار باشید.

ممنوعیت فروش بستنی قیفی

ممنوعیت فروش بستنی قیفی در کهگیلویه و بویراحمد

ممنوعیت فروش بستنی قیفی
 فروش بستنی قیفی ممنوع

بیشتر بخوانید:

سرهنگ علی وارستگی با تشریح نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان:

  •  برای حفظ حرمت ماه رمضان و روزه‌داران فعالیت بستنی‌بندها یک‌ساعت قبل اذان فقط به شکل کیلویی مجاز بوده و فروش بستنی جزیٔی و قیفی ممنوع است.
  •  آش و حلیم فروش ها به همراه کله پزی ها تا یک ساعت قبل از اذان مغرب نمی توانند در ماه مبارک رمضان فعالیتی داشته باشند.
  •  فعالیت تمامی صنوف اغذیه فروش از جمله کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها، ساندویچی ها، پیتزافروشی ها، پاچینی، کبابی ها، باغات تفریحی و سایر صنوف از اذان صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب ممنوع است.
  •  بیرون بَرها با رعایت پوشش کامل و سرو نکردن غذا در محل صنفی و رستوران ها و اغذیه فروشی های واقع در پایانه های مسافری و فرودگاه با تایید اماکن انتظامی می توانند فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ممنوعیت فروش بستنی قیفی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “ممنوعیت فروش بستنی قیفی ؛ ممنوعیت فروش بستنی قیفی در کهگیلویه و بویراحمد

  1. مملکت مگه فدراله مگه هر استانی برای خودش خودمختاره که هرکی یه قانونی تو محله شون میذاره؟
    قانون مصوبه قانونگذار میخواد پلیس مگه قانونگذاره که برای مردم قانون وضع میکنه! به نظر میرسه یک عده ای در این مملکت جایگاهشون باید بهشون یادآوری بشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *