ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان ؛ کدام بازیگر شادروان ممنوع‌التصویر است ؟

به دلیل اینکه یکی از بازیگران شادروان از نظر صداوسیما ممنوع‌التصویراست تلویزیون تیزر فیلم را پخش نکرد.با ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان همراه ما باشید.

عباس نادران اعلام کرد یکی از بازیگران «شادروان» از نظر صدا و سیما ممنوع‌التصویر است و برای همین، تلویزیون تیزر این فیلم را پخش نمی‌کند. سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری و… در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان

کدام بازیگر شادروان ممنوع‌التصویر است ؟

ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان
ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان

عباس نادران، تهیه‌کننده «شادروان» که این روزها روی پرده سینماهای کشور است، در پستی اینستاگرامی، از این‌که تلویزیون، تیزرها و تبلیغات این فیلم را پخش نمی‌کند، از رییس صدا و سیما، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

عباس نادران نوشته است:

«فیلم «شادروان» ۶ میلیاردی شد، این البته خبر خوب است.
ولی خبر جذاب‌تره این‌که علیرغم همه پیگیری‌ها و دوندگی‌ها، سهم شادروان از تیزرهای تلویزیونی رسانه (به‌اصطلاح) ملی صفر تاست و بعید می‌دونم این عدد تغییر کنه!
بهانه فعلاً ممنوع‌التصویری یکی از بازیگران «شادروان» است، کسی که تو جشنواره هم خوب مزد زحماتش رو گرفت! دلیلی برای این ممنوع‌التصویری به ما هم نگفتن و اصولاً خب اونا اونجا هستن که سوال کنن ، نه این‌که جواب بدن !!
آقای جبلی ، ممنون از این‌که در راستای ایجاد اعتماد عمومی، جذب سرمایه‌های جوان کشور و کمک به تولیدات فرهنگی و سینمایی کشور کمک می‌کنید.»

ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان
ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان

«شادروان» با کارگردانی حسین نمازی و بازی سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری و … ساخته شده است.

داستان این فیلم، به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌پردازد. خانواده آن‌ها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند، درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان، ماجراهای تازه‌ای برای‌شان پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ممنوع التصویری بازیگر‌ فیلم شادروان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *